Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Client:86908472 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konto osoby, która do Ciebie napisała jest już zablokowane. Dobrze, że zachowałeś czujność!
Bardzo mnie cieszy szybka reakcja w takich kwestiach ... zgłosiłem podejrzaną wiadomość na czacie z konsultantem , i rzeczywiście okazało się to próbą oszustwa , ale zapisałem sobie podany link do zgłaszania takich podejrzanych wiadomości 🙂 musimy wszyscy walczyć z oszustami 🙂
Próba oszustwa. Po podaniu telefonu otrzymałem sms-em link do otrzymania płatności. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@michalpokora dziękuję za Twoje zgłoszenie! Przekazałam informację do Działu bezpieczeństwa, który zweryfikuje zgłoszenie 🙂
@STANEK-S4 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Przekazałam je do odpowiedniego zespołu.
Również po podaniu telefonu otrzymałam sms-em link do otrzymania płatności.
@r3nata_88 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Już zabezpieczyliśmy to konto.
Witam
Dziś po wystawieniu produktu, otrzymałem takie wiadomości.
Dziś doszło do próby wyłudzenia danych
@cvfvirus dobrze, że zachowałeś czujność, nie jest to wiadomość od nas.
Zgłosiłam już osobę, która wysłała do Ciebie wiadomość z prośbą o podanie numeru telefonu. Jedno konto jest już zabezpieczone, drugie już zgłosiłam.
Dziękuję, że do nas napisałeś w tej sprawie!
kolejny oszust
@kaijitsu Pięknie dziękuję, zabezpieczymy to konto
Próba oszustwa przed chwilą
Po podaniu nr tel przychodzi SMS (niby od Allegro) z linkiem
@mayortim dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Super, dzięki za szybką reakcję. Swoją drogą to moja pierwsza sprzedaż na Allegro Lokalnie i od razu próba oszustwa, mam nadzieję, że to nie jest taki standard tutaj 😉
@JCholewinska Tak. Zabezpieczyliśmy to konto. Dziękujemy za zgłoszenie.
Witam.
Czy to próba oszustwa. Po podaniu telefonu otrzymałem sms-em link do otrzymania płatności.
Po kilku godzinach dostałam jeszcze jedną informację, jakoby właściciel konta nic nie zamawiał i ktoś włamał się na jego konto.
@Client:63682751 Bardzo dziękuję za czujność. Zgadza się, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.