Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@PeterGonior Wskazane konto zostało zablokowane. Dzięki za zgłoszenie. 🙂
Klient: 115132142, 115132049
@GABI1963 Do zgłoszenia proszę o dodanie zrzutu ekranu z widoczną wiadomością. 🙂
@klop0000 Dzięki za zgłoszenie. Konto zablokowane.
Powyżej podobna sytuacja spotkała dzisiaj mnie.
Zablokowaliśmy konta klientów, których zgłosiliście. Dziękujemy za czujność.
Tutaj jeszcze jeden "kolekcjoner emaili"
@b-l Też już zablokowany. Dziękuję za sygnał 👍
następny do kolekcji
@swollov dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry, mam przypadek prawdopodobnego oszustwa
@pharaumm dziękuję za Twoje zgłoszenie! To konto jest już zablokowane.
Witam, chyba dzisiaj ktoś chciał mnie oszukać , kupujący wysłał mi że kupił towar i potrzebny jest jemu mój e-mail i wysłałam bez zastanowienia. Dopiero zaświeciła mi się lampka jak kazali mi się zalogować do banku podać jaki Bank,login, hasło więc szybko z tego wyszłam. Teraz to się boję czy mogą zhakować moje urządzenie z którego wchodziłam? Czy teraz jest wszystko bezpieczne?Dostałam od nich parę informacji na temat kupna.
@kasia_4268 samo wejście raczej nie, ale jak się zalogowałaś to blokuj dostęp do banku bo Ci wyczyszczą konto 😞
Samo wejście , podanie maila niczym nie grozi, grzej klikanie w jakieś linki logowanie się do banku, jak zalogowałaś się to zmień hasła,, a może i tak zmień dla pewności.
@kasia_4268 tak jest to oszustwo i dobrze, że nie podałaś danych. Czy możesz przesłać login osoby, która poprosiła Cię o podanie e-maila?
Kolejny ktory chce wyludzic adres email. Pozdrawiam
Client:114866342
@Katrina_1978 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.