Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@czarrna86 Dzięki za zgłoszenie. Konto zostało zablokowane.
czy to oszustwo?
Nie potwierdzaj, to oszustwo.
To klasyczny sposób na oszustwo, nie klikaj i nie daj się oszukać.
Tak myślałam, że to oszustwo. Dziękuję
@madziara291 Dzięki za zgłoszenie, konto zabezpieczone. 🙂
@szczawinek Dzięki za zgłoszenie. Oba konta zostały już zabezpieczone.
Dzień dobry Nadal macie problem z użytkownikiem z poniższym użytkowinikiem Client:115285090 telefon: email: ozillwood@proton.me
Odbiorca |
Lynn Lill |
666 666 765 |
ozillwood@proton.me |
Uwagi do dostawy: brak
Użytkownik nie ma zablokowanego konta!!! Użytkowni dokonał zakupu na mojej aukcji. Proszę o interwencję. |
Kilka dni temu był tu wpis o nim, ale dlaczego nie zablokowali mu konta?
@orbit77777 Dziękujemy za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry
Chciałbym zgłosić zakup przez podejrzanego klienta: Client:115852575, ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań
Czy możecie anulować opłatę za transakcję i zablokować to konto Client:115852575?
@dzideex Cześć. 🙂 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostanie zablokowane. Opłata została anulowana.
U mnie zakup dokonał ten sam oszust:
Odbiorca |
Lynn Lill |
666 666 765 |
Kupujący: Client:115966281, ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań
Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie prowizji za sprzedaż na Allegro Lokalnie. |
To samo u mnie! Zakupu dokonała ta sama osoba 😞
Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie prowizji za sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Lynn Lill
tel: 666 666 765
e-mail: michaellass61@gmail.com
e-mail: michaellass61@gmail.com
Bardzo proszę o anulowanie prowizji za ostatnią sprzedaż do tego klienta na Allegro Lokalnie.
@BCB-pl o zwrot prowizji możesz wnioskować przez ten formularz kontaktowy.
przed chwila dostalem wiadomosc na whatsapp z numeru +48 884 789 211 zeby podac adres email bo allegro prosi o podanie adresu. ponizej zdjecia
blokujcie ten numer odrazu w telefonach
+48 884 789 211
Proszę o anulowanie mojej ostatniej transakcji z kupującym, zwrot prowizji i zablokowanie użytkownika, bo widzę, że od dłuższego czasu macie z nim problem i nikt nie reaguje.