Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dwa dni temu dostałem dokładnie taką samą wiadomość i zostałem przez nią oszukany i straciłem 700 zł i dostęp do mojego konta bankowego..
Dlaczego Allegro nie filtruje takich wiadomości i w ogóle wysyła je do użytkowników?
Czy naprawdę nie ma sposobu, aby chronić użytkowników przed tym, czy też muszą zobowiązać się do utraty pieniędzy, aby zacząć być bardziej podejrzliwi wobec platformy?
Czy moje konto Allegro i moja Poczta są bezpieczne..?
pezed chwila znowu dostałam od tego złodzieja taka wiadomość, da się to jakoś powstrzymać ?
@roksian121212 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zablokowane
Dwa dni temu dostałem dokładnie taką samą wiadomość i zostałem przez nią oszukany i straciłem 700 zł i dostęp do mojego konta bankowego..
Dlaczego Allegro nie filtruje takich wiadomości i w ogóle wysyła je do użytkowników?
Czy naprawdę nie ma sposobu, aby chronić użytkowników przed tym, czy też muszą zobowiązać się do utraty pieniędzy, aby zacząć być bardziej podejrzliwi wobec platformy?
Czy moje konto Allegro i moja Poczta są bezpieczne..?
@Client:104140571 rozumiem i współczuje ale to Ty klikasz w co popadnie, podajesz maile, logujesz się na nie sprawdzonych stronach itp. warto zainwestować w program i sprawdzać adresy stron na jakie się wchodzi 😞
@Client:104140571 A powiedź jaką masz gwarancje swojego konta w banku? banki nie chronią twoich danych pieniędzy a co dopiero Allegro i to jeszcze przed podszywaniem się pod nich, strony linki a i także naiwność nas. Bardzo przykre są talkie sytuacje.
@Client:104140571 przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, ale zalecam jeszcze zamianę hasła do konta Allegro oraz włączenie dwustopniowego logowania, a także zmianę hasła w skrzynce pocztowej.
Znany chyba temat. Prośba o mail... Można coś z tym zrobić ?
@rojass na tym koncie doszło do włamania, dlatego otrzymałeś tę wiadomość, ale dziękuję Ci za czujność i zgłoszenie.
Też dostałem taką wiadomość, prosze zablokować
@pasub Dzięki! Konto zabezpieczone.
Client:117169029 twierdzi, że adres e mail jest wymagany do dokonania zakupu. Nie podałam. Czy mam odpowiedzieć odmownie czy zignorować ?
@Client:46280064 Nic nie podawaj. To próba wyłudzenia danych i oszustwa.
Dostałam zapytanie od kupujące o mój email adres. Czy to normalne podczas płatności "kup teraz"?
@Client:47426083 To próba oszustwa, nie podawaj.
client:117169401
Również pyta mnie o to samo:
"Proszę o podanie. adresu e.mail jest mi potrzebny. przy składaniu zamówienia na allegro.
przez kup teraz"
@janiszewski.k Dziękuję za zgłoszenie. Konto zablokowane.
Prosze o zablokowanie tego klienta również.
Dziękuję
@Client:47426083 @intermilan Dziękuję za wasze zgłoszenia. Przekazałam wskazane konta do weryfikacji.