Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@prosiaczkin bardzo dziękuję Ci za czujność. Na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
Witam. Próba wyłudzenia numeru telefonu.
@LaCxasisto Dziękuję za zgłoszenie. Konto, z którego do Ciebie pisano, jest już zablokowane.
@nat_not @_HolaOla_
Uszanowanko 😉
Kolejny inteligent próbował wyłudzić mail.
Rozpoczął płatność po czym wysłał screena, że niby allegro prosi o mail sprzedawcy by kontynuować składanie zamówienia.
Prosił bym o przywrócenie aktywności mojego zamówienia.
@sk13_top Prześlij proszę zrzut ekranu z informacją od kupującego.
@greg.k Doszło do włamania na to konto. Już je zabezpieczyliśmy. Dziękujemy za sygnał.
@nat_not Proszę uprzejmie.
ps. Co z moim ogłoszeniem?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o anulowanie sprzedaży i ponowne aktywowanie ogłoszenia. Zależy mi na czasie, dodatkowo po coś kupiłem promowanie ogłoszenia.
Screeny zamieściłem wyżej.
@sk13_top zablokowaliśmy to konto, dziękuję za Twoje zgłoszenie. Nieopłacone zamówienie zostanie wznowione automatycznie po 5 dniach, sprawdziłam, że otrzymałeś już korektę za wykupione promowanie.
Podobna sytuacja u mnie. Przesyłam zrzut ekranu.
@Djdidzejek dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Właśnie dostałam takie wiadomości próbujące wyciągnięcia ode mnie maila. Czy oferta zostanie odnowiona szybciej niż za 5 dni jako iż jest to próba oszustwa? Czemu nie ma jakiejś opcji zgłoszenia osoby/ rozmowy do allegro bezpośrednio z czatu tylko trzeba to zgłaszać mailowo albo na takim forum? Patrząc na skale problemu powinna być jakaś opcja do tego.
@darthusiast dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Coś mnie zaraz trafi. To juz 3 razy wystawiam ten sam przedmiot i tego samego dna dostaje ten spam. Ogłoszenie się dezaktywuje jako kupione i muszę wystawiać ponownie...
@LaCxasisto dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy wskazane konta.
Witam, zaraz po wystawieniu towaru ktoś go zakupił. Na czacie poprosił o podanie adresu email.
Podałam email i na poczcie otrzymałam wiadomość o potwierdzeniu płatności i kliknięciu w link. To mnie już zaniepokoiło więc tego nie zrobiłam.
Co mam teraz zrobić?
Czy podanie adresu email niesie za sobą jakieś konsekwencje?
Jak sprawdzić czy to nie oszust?
Jeżeli to wyłudzenie danych lub oszustwo, to jak ponownie wystawić przedmiot?
Nie wystawiam często produktów, dlatego stąd te pytania.
Nie będzie konsekwencji, byłyby jakbyś kliknął w link. Ale już nie podawaj więcej maili, kupujący nie potrzebuje go żeby kupić. Tak wystaw sobie ponownie.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Na czacie kupujący napisał że zapłacił już za towar. Rozumiem, że nie będę zmuszona oddawać mu pieniędzy?
Proszę o wyjaśnienie, jakie są kroki postepowania jeżeli ktoś kupi mój przedmiot. Nie wiem kiedy podaje się nr konta na który kupujący ma dokonać przelewu.
@KolibereK_ek1 konto osoby, która dokonała zakupu zostało już zabezpieczone, ponieważ adres e-mail nie jest potrzebny do sfinalizowania transakcji, a wiadomość miała na celu wyłudzenie danych, uważaj na wiadomości e-mail jakie otrzymasz, szczególnie na linki.
Oferta zostanie automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Gdy kupująca kupi i opłaci zamówienie u Ciebie środki wpłyną na Allegro Finanse i zobaczysz je tutaj. Będziesz mogła je następnie wypłacić na swoje konto w tej samej zakładce.
Nie podajesz nikomu numeru konta, a kupujący nie potrzebuje ani Twojego numeru telefonu, ani e-maila.