Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@xxl123 Dziękuję za zgłoszenie. Konto zostało zabezpieczone.
Witam kolejny oszust jak mniemam.
Nie moge zamieścić screena 😡
@Client:41083745 podaj proszę login osoby, która wysłała do Ciebie taką prośbę.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry, użytkownik "Jakub (DelciakMAX)" chce wyłudzić e-mail po zakupie, brak zapłaty za zakup, kontakt się urwał, prośba o zablokowanie jego konta - PRÓBA OSZUSTWA!
@plisiews Dziękuję za zgłoszenie. Konto zabezpieczone.
Witam, proszę o zablokowanie tych dwóch kont (próba wyłudzenia danych).
@Krzyhox_ Dziękuję za zgłoszenie, konta zostały zabezpieczone.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
napisala do mnie niby jakaś Magda, że chce kupić przedmiot, który wystawiłem. Poprosiła o @ potem dostałem na @ wiadomość, z przekierowaniem do jakieś bramki, żeby podać liczbę z obrazka, a potem strony z wyborem banku, na który ma zrobić mi przelew, kliknąłem w millenium, ale ta strona wydała mi się podejrzana i już tam nie wszedłem, masakra!!!
To próba oszustwa
@sado1000 Bardzo dziękuję Ci za zgłoszenie! Konto zostało odpowiednio zabezpieczone.
Prosze o zablokowanie tego gagatka i anulowanie jego pseudo zakupu.
Numer oferty to:
28d57f95-94d7-4ad1-a0e1-508b9e57cb6f
@Pablos_ps Dziękuję za zgłoszenie. Na koncie doszło do włamania. Niestety nie mam możliwości anulowania tego zamówienia. Możesz zaczekać 5 dni, na automatyczne wznowienie oferty lub wystawić nową.
Witam 🙂 po raz pierwszy sprzedaje na allegro lokalnie. Dzisiaj przyszedł mi email o sprzedaży produktu. Miałam w nim przejść do banku i się zalogować. Niestety próba logowania się nie udała a teraz już przejście do banku z tego emaila nie działa. Nigdzie na allegro nie mam żadnej informacji o sprzedaży a produkt dalej wisi jakby był nie kupiony
NATYCHMIAST kontaktuj się ze swoim bankiem - najpewniej dostałeś fałszywego maila i właśnie podałeś oszustom swoje dane logowania do bankowości...
@ania83le aby sprzedać coś na Allegro Lokalnie kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila ani numeru telefonu, skontaktuj się proszę jak najszybciej z bankiem, aby zablokowali Twoje konto bankowe.
Otrzymana wiadomość to wyłudzenie danych, a jeśli podałaś dane do logowania do bankowości to trzeba jak najszybciej to zablokować.
Kolejny...
@Djdidzejek dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry, chciałbym zgłosić próbę oszustwa. Pozdrawiam serdecznie
@Karski4 dzień dobry! Dziękuję za zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.