Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@arnoldm1 dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Czy można wystawić ogłoszenie na nowo?
@arnoldm1 tak, ale zamówienie po 5 dniach zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona. Więc pamiętaj proszę wyłączyć wznowienie, otrzymasz wiadomość e-mail na 24h przed automatycznym wznowieniem i będziesz mógł je wyłączyć.
Ok. Dzięki.
Witam chciałbym zapytać czy jest możliwość sprawdzenia klienta na zdjęciu które przesyłam.Klient chce kupić mój przedmiot lecz chce mój adres e-mail nie wiem o co chodzi i czy to jest bezpieczne
a zastanow sie - po co mu mail? Klika i kupuje i ma.
Jakby chcial kupic
on nic nie kupuje. olej go
@Client:42206977 dobrze, że zachowałeś ostrożność, to próba wyłudzenia Twoich danych. Dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto.
Witam,
te wiadomości od Piotr (Vithar) też wydają się podejrzane...
Mail- oszustwo.
@Martusiunia dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Witam,
Mam podejrzenie czy nie oszustwo
@mejdej86 tak, to próba wyłudzenia danych. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
jeszcze mam pytanie bo ten Marcin (Client:39291896) jaby kupił ten przedmiot czy muszę jeszcze raz wystawić przedmiot bo jest jak sprzedaż zakończona ?
@mejdej86 tak, zamówienie zostanie anulowane automatycznie, a oferta wznowiona po 5 dniach. Jeśli nie chcesz czekać, to możesz wystawić ofertę od nowa, tylko pamiętaj proszę, aby anulować automatyczne wznowienie tej pierwszej oferty. Na 24h przed planowanym wznowieniem otrzymasz e-mail, w którym będziesz mógł anulować wznowienie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, wystawilam kilka przedmiotów na Allegro Lokalnie. Otrzymałam wiadomość o treści "twój przedmiot został zarezerwowany dla kupującego- Client110501640 " z prośbą o przesłanie adresu e-mail i w załączniku dostalam zdjęcie formularza, do którego jest mój e-mail potrzebny, aby złożyć zamówienie. Czy to oszustwo?
@astaniek335 tak, to próba wyłudzenia danych. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@Client:29250320, zablokowaliśmy to konto. Dzięki za zgłoszenie!
@anetagata dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.