Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Czy można prosić również o anulowanie tej transakcji, która obecnie "wisi" i nic nie mogę z nią zrobić?
@mastermind89 dziękuję za czujność, już działamy w sprawie tego konta.
Dostałem to samo.
I nie wiem jak to konto jest zablokowane, skoro widzę, że użytkownik logował się dziś o 14:12, a konto jest aktywne od 6 lat i 10 miesięcy?
Przedwczoraj konto miało jakieś ograniczenie, chyba sprzedaży, dziś już tego nie widać.
@ra-v1985 @Angar00 dziękuję Wam za zgłoszenia. Dostaliście te wiadomości od oszusta, ponieważ na tym koncie doszło do włamania i osoba, która przejęła to konto wysłała do Was te wiadomości. Konto już zabezpieczyliśmy, więc nie rozsyła wiadomości do innych użytkowników i wszystko jest w porządku.
dostałem taką wiadomość
𝗥𝗲: 𝗔𝗹𝗹𝗲𝗴𝗿𝗼 𝗙𝗶𝗻𝗮𝗻𝘀𝗲 - 𝗞𝘂𝗽𝘂𝗷𝗮𝗰𝘆 𝗙𝗶𝗹𝗶𝗽𝟬𝟵𝗼𝟭 𝘄𝘆𝗯𝗿𝗮𝗜 𝘀𝗽𝗼𝘀𝗼𝗯 𝘇𝗮𝗽𝗜𝗮𝘁𝘆 𝗶 𝗱𝗼𝘀𝘁𝗮𝘄𝘆 𝘄 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗰𝗶𝗲 (𝟭𝟬𝟭𝟰𝟭𝟲𝟬𝟵𝟲𝟴𝟮)
𝗭𝗮𝗿𝗲𝘇𝗲𝗿𝘄𝗼𝘄𝗮𝗻𝗼 𝗣𝗮𝗻𝘀𝘁𝘄𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗸𝘁:Murarka ogrodowa, domek zasiedlony z kokonami
https://allegrolokalnie.pl/oferta/murarka-ogrodowa-domek-zasiedlony-z-kokonami?navCategoryId=
witam. prosze wysyylac twoj adresy @emaiI do zakupu przez allegro
pozdrawiam.
Ale to jest próba oszustwa.
domyslam się
Dostałem podobną wiadomość od użytkownika K4cp3r21, który potrzebował mojego adresu e-mail do płatności
podałem adres email, wiadomość została wrzucona w spam. Wydaje mi się że jest to próba oszustwa.
@mirek1793 dziękuję, to konto jest już u nas zablokowane.
Dzień dobry, dzisiaj dostałam podobną wiadomość... z podaniem maila, bo problem z płatnością.
Witam.
Czy to próba wyłudzenia danych z mojego konta? Jeżeli tak to proszę o odblokowanie sprzedawanego przedmiotu.
@skrzat072 tak, to próba wyłudzenia Twoich danych, ale to konto jest już zablokowane w naszym systemie. Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach od nieopłaconej transakcji.
Maximus200
Chce maila , niby potrzebny do zakupu
@Client:72806019 dziękuję za zgłoszenie i czujność. To konto jest już zablokowane w naszym systemie.
Kolejne konto z identycznym screenem - Moniska1603.
@kijek2303 dziękuję Ci bardzo. Już działam w sprawie tego konta.
Dwa razy do mnie pisał, raz jakies konto losowe, a drugim razem jak Jan (Pikatrix) i wrzucił tego screena? Podałem mu mail drugim razem? Co teraz robić? Zmienić hasło?