Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@ScuderiaF Nie musisz zmieniać hasła, ale dobrym pomysłem będzie włączenie logowania dwuetapowego na Allegro: https://help.allegro.com/sell/pl/a/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczego-warto-z-niego-korzyst...
Dodatkowo na Twój adres mejlowy może przyjść wiadomość, która będzie wyglądała zupełnie jak ta od Allegro (zwróć uwagę na adres mejlowy nadawcy). Zachowaj ostrożność i nie klikaj w nieznanego pochodzenia linki
Dzień dobry
chciałam dać znać, że otrzymałam dwie widomości z prośbą o e-mail. Z powyższych postów wnioskuję, że obie wiadomości to próba wyłudzenia danych w związku z tym zgłaszam użytkowników:
@panna_mloda1 Dziękuję za zgłoszenie, oba konta zabezpieczymy
Dzień dobry,
również dostałam dzisiaj podobną wiadomość w celu wyłudzenia adresu email. Użytkownik nazywa się filoo102.
@besosyabrazos Dzięki za zgłoszenie, konto zostało już zabezpieczone
W jakim celu ktoś na allegro wyłudza adresy e-mail? Żeby podsyłać specjalnie spreparowane maile?
@ScuderiaF Tak — w mejlach są linki prowadzące do stron, na których użytkownicy logują się do swoich banków, czyli podają po prostu swoje dane bankowe wyłudzaczom
Po wystawieniu przedmiotu na sprzedaż dostałam wiadomość z prośba o adres email w celu potwierdzenia zamówienia "Witam, jestem zainteresowany zakupem, aktualne?
Niebieska sukienka", "Dobrze proszę o adresu email... do potwierdzenie zamówienia" wiadomość od: client:118014636
@Client:54674680 Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Otrzymalem taką wiadomość. Podejrzewam ze to próba wyłudzenia danych.
Prośba o podanie maila to najczęściej próba wyłudzenia, nie podawaj maila.
@Rybnik77 Dziękuję za zgłoszenie, to próba wyłudzenia danych. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego adresu mejlowego, żeby dokończyć zamówienie. Wskazane konto zostało już zablokowane
@ko_alka
Również otrzymałem wiadomość z próbą wyłudzenia adresu e-mail, proszę o zablokowanie konta "filoo102".
@andrewikk Dziękuję za zgłoszenie, to konto jest już zablokowane
wiadomość dostałem od użytkownika @filoo102
Zmieniłem już hasła na mailu i włączyłem dwuetapowe logowanie, czy jest możliwość lepszego zabezpieczenie? Niestety podałem maila...
@Client:41315776 Konto zostało już zabezpieczone. Zabezpieczyłeś już swoje konto, ale zachowaj ostrożność, bo na Twoją skrzynkę mejlową może przyjść wiadomość wyglądająca zupełnie jak ta od Allegro. Nie klikaj w żadne linki nieznanego pochodzenia
Dziękuję za szybką reakcję