Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Elka416 też do zablokowania
@rudzielec102 Dziękuję za zgłoszenie. Na tym koncie doszło do włamania, już je zabezpieczyliśmy 🙂
Next
@KinderKomis Dziękuję za zgłoszenie, zablokowaliśmy już to konto w naszym systemie.
Te same próby uzyskanie maila od:
jaaneczka82
KECAJ-K7
Client:41939853
Pozdrawiam.
@Bobbiker26 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Wskazane konta są już zabezpieczone lub zablokowane.
Użytkownik marcep123424 podobnie przysłał wiadomość z informacją o koniecznosci podania maila sprzedawcy
ta sama próba wyłudzenia od użytkownika: gsmheroes. Czy jest opcja zgłaszania kont/ konwersacji bezpośrednio w aplikacji? Mega przydatne by to było zamiast psać na forum o każdym jednym oszuście 😕
Pozdrawiam
Właśnie ja tez miałam od tego kogoś dzisiaj meila i niestety nie zorientowałam się o co chodzi
@dorota-a7, zablokowaliśmy to konto. 🙂
Miałam taka sytuacje dzisiaj i niestety podałam meila i konto so przelewu czy można to jakoś naprawić ze tak powiem??
@Client:93814649, zmień hasło do skrzynki mejlowej. Zachęcam Cię również do kontaktu z Twoim bankiem.
Wiadomość z dzisiaj…
Również otrzymałam wiadomość o wysłanie wiadomości e-mail
@bet_i, dzięki za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Hej Właśnie Do mnie Napisali z próbą oszustwa
nick : 77akdil
@Rafings dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowalismy to konto.