Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Mimo że mam włączone powiadomienia dla aplikacji Allegro, to i tak nie dostaję informacji o nowej wiadomości otrzymanej w zakładce Wiadomości Allegro Lokalnie. Muszę co jakiś czas wchodzić w aplikację, żeby sprawdzić czy są nowe wiadomości.
Proszę o pomoc.
Cześć, @Mariolka21_2006. Proszę, upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Czy po aktualizacji problem nadal występuje?
Mam wersję aplikacji 9.1.1. więc wydaje mi się, że jest ona najbardziej aktualna. Nie wiem, gdzie jeszcze mogę coś "odhaczyć", żeby dostawać te powiadomienia. Dzisiaj pisałam z Kupujacym i ani razu nie otrzymałam powiadomienia o nowej wiadomości od niego...
@Mariolka21_2006, czy masz włączone zgody systemowe do pokazywania powiadomień na urządzeniu z którego korzystasz? Chodzi dokładnie o ustawienia w telefonie, a nie w aplikacji Allegro.
Hmmm... czy fakt, że z innych aplikacji dostaję powiadomienia świadczy o tym, że mam włączone te zgody systemowe?
Dodatkowo, mam taką sytuację, że otrzymuję powiadomienia z aplikacji Allegro np. kiedy zostaje wysłany kupiony przez mnie przedmiotu, więc to nie jest tak, że aplikacja w ogóle nie wysła mi powiadomień. Jedynie z zakładki Wiadomości nie otrzymuję tych powiadomień...
A czy ostatnio Allegro czegoś nie pogrzebało?
@Mariolka21_2006 Sprawdź proszę, czy napewno masz zainstalowaną aplikację Allegro Lokalnie. Najnowsza wersja 9.1.1 - dotyczy aplikacji Allegro, natomiast Allegro Lokalnie to osobna aplikacja i w momencie kiedy nie masz jej zainstalowanej, powiadomienia nie są wysyłane na telefon.
Czyli wszystko jasne.
Nie mam zainstalowanej aplikacji Allegro Lokalnie. Nie wiedziałam, że ma to wpływ na brak powiadomień, bo skrzynkę wiadomości przecież ta "bazowa" aplikacja obsługuje, więc byłam przekonana, że powinnam też otrzymywać powiadomienia z tej skrzynki, mimo braku aplikacji Allegro Lokalnie.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!