anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków?

Client:101113493
#8 Zapaleniec
W czwartek 24 lipca wysłałem kupującemu zamówiony o opłacony z góry towar za 6800zl. W niedzielę 27 lipca odebrał paczkę, napisał w wiadomości na allegro, że wszystko ok. Dzisiaj mamy środę a ja nadal nie mogę wypłacić należności na konto. Mimo, że mam zweryfikowane konto i dane to przycisk zlecenia wypłaty dalej jest szary. Ile można czekać na własne pieniądze?
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101113493 Z tego co widzę, Twoje konto jest zablokowane i zostały Ci nałożone ograniczenia. 

Takie kwestie możemy wyjaśniać jedynie w prywatnej korespondencji mailowej, dlatego skontaktuj się proszę przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:101113493
#8 Zapaleniec

Jakoś weryfikujecie osoby do zablokowania, czy kręcicie kołem? Macie numer paczki, macie status paczki. Na pewno macie wgląd w rozmowę z kupującym gdzie potwierdził odbiór. Macie opłaconą prowizję. W którym miejscu pojawiły się pobudki do zablokowania mi konta?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101113493 Ja niestety nie znam odpowiedzi na te pytania i nie mogę Ci pomóc na forum. Przykro mi. Zachęcam Cię do kontaktu przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:101113493
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  pozwolę sobie skonsultować sprawę z UOKiK co myślą o bezpodstawnym przetrzymywaniu środków pieniężnych.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101113493 Nie przetrzymujemy Twoich pieniędzy. Nie możesz ich wypłacić ze względu na blokadę na Twoim koncie. 

Wyjaśnij ją a wypłata będzie możliwa. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@N_Nitka28 Chyba że bezpieka powie, że nie odblokują - wtedy nie będzie możliwa 🙂 

oznacz moderatorów

Client:101113493
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czekam aż mi napiszecie maila w tej sprawie. I się doczekać nie mogę bo nie mam ani pieniędzy ani podanej przyczyny zablokowania konta. Jak już swoje wyjaśniłem i teraz wasza kolej na wyjaśnienia! 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101113493 Dobrze. Teraz poczekaj na odpowiedź. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:101113493
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

1000006218.png

 Najlepsze, że przedmiot się sprzedał o 21:36, a wy o 23:36 zablokowaliscie mi konto xD przecież to jest komedia... Za duża kwota wpadła by przepuścić możliwość obracania cudzymi pieniędzmi, co? 

oznacz moderatorów

Client:101113493
#8 Zapaleniec

Jak długo będę czekał na tego maila?

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Client:101113493

Ja jak mi zablokowali kiedyś konto, czekałem ok 10 lat. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

.

oznacz moderatorów