Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzisiaj drukowałem etykiety do wysyłki i przy jednej ciagle pojawia się błąd. Próbowałem z różnymi paczkomatami po mojej stronie ale nie działa. Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu?
Serdecznie pozdrawiam
Dołączam screen z aplikacji.
Obrazka nie widzimy do momentu zatwierdzenia go przez moderatorów .Problem czasem bywa z źle podanym numerem telefonu (np.0 przed numerem lub numer stacjonarny).
@8Bit-Era, czy Twój problem jest nadal aktualny? Etykietę stworzyłeś wczoraj, a punkt jest czynny od poniedziałku do soboty, więc wszystko wskazuje na to, że był to problem po stronie paczkomatu odbiorcy.
Witam, tak ciagle występuje, klient jest obcokrajowcem i ciężko się w pewnych kwestiach z nim porozumieć ponieważ tłumaczy wszystko w Google tłumaczu a trochę sie zagłębiłem w temacie i wyglada to tak:
Klient wybrał paczkomat:
POP-WRO03Z
Żeromskiego 53/U1, 50-312 WROCŁAW
którego nr po wpisaniu w wyszukiwarkę wychodzi jako paczkopunkt w żabce.
Chciałem klientowi wysłać paczke bezpośrednio ze strony inPostu a tam pod adresem Żeromskiego 53-312 Wrocław mam paczkomat o numerze WRO03ZIH który po wpisaniu w wyszukiwarce jest jako paczkomat w Żabce.
Wysłałem klientowi screen z adresem paczkomatu oraz jego numerem żeby zweryfikował czy to ten na który mam mi wysłać paczkę i wytłumaczyłem ze numery sie nie zgadzają a chciałbym zeby dostał to w to miejsce które sobie życzy, to odpisał:
str. Żeromskiego 53
50-312 Wrocław
dzisiaj, 19:51
Zgadza się
dzisiaj, 19:51
I teraz to juz sam nie wiem co robić 🙂 czy wysłać klientowi na ten paczkomat z numerem który mu wysłałem czy jest to jakiś dziwny błąd po stronie Allegro.
Nie chciałbym żeby doszło do sytuacji ze wyślę klientowi paczkę on jej jakimś cudem nie odbierze a potem kolokwialnie mówiąc pretensje będą do mnie, pomimo już tych wyższych kosztów wysyłki.
Serdecznie pozdrawiam