anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Generowanie etykiety Inpost Paczkomat

MAMY ROZWIĄZANIE!
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z wygenerowaniem etykiety InPost do paczkomatu, na etapie "zamawiania przesyłek" wyskakuje błąd i polecenie aby poprawić błędy lub usunąć problematyczną przesyłkę.

Treść błędu: InPost service is not available. Parcel has not been ordered. Try again later. 

Jestem początkująca, jest to moja pierwsza sprzedaż z nadaniem z paczkomatu do paczkomatu, załączyłam już nr umowy i API, teraz nie mogę przejść przez te nadanie paczki ;/

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adr-bhp Cześć. 🙂 Wyczyść pliki cookies i spróbuj nadać paczkę jeszcze raz. Jeśli znowu się nie uda, to poproszę przykładowy numer zamówienia, przy którego próbie nadania pojawia się ten komunikat. 

oznacz moderatorów
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Przesyłam nr zamówienia:

e17e42a1-f5b4-11ed-8b3e-bd0a0bab1872

Pliki cookie wyczyszczone, nadal nie mogę wygenerować etykiety.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adr-bhp Dzięki, zgłoszę problem i wrócę do Ciebie, kiedy otrzymam odpowiedź. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adr-bhp Błąd wynika z zaległości w InPost lub braku środków na saldzie (jeśli korzystasz z konta przedpłaconego). Ureguluj płatności i wtedy nadasz paczkę. 🙂 

oznacz moderatorów
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Po nitce do kłębka i działa! Dziękuję bardzo za pomoc 😄

oznacz moderatorów
smartlife24pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam podobny problem ze wszystkimi przesyłkami inpost (na szczęście mogę wysyłać przesyłki przez manager paczek).

w moim przypadku pojawia się komunikat „Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.”

Błąd w górnej części formularza to: „Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika”. 
Umowę z inpost (API) w ustawieniach zamówień zmieniałem już wielokrotnie, moja umowa z inpost nie wygasła i nie mam żadnych zaległości. 
Dodam ze na innym moim koncie allegro takie błędy nie występują, konto jest powiązane z tym samym kontem inpost.

Dodatkowo, prawdopodobnie przez ten błąd mam zaniżona ocenę jakości sprzedaży o conajmniej 15 punktów.

Pierwsze zgłoszenie do supportu w sprawie tego błędu było chyba w maju, do tej pory nie rozwiązano mojego problemu. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@smartlife24pl widzę, że prowadzisz już z nami w tej sprawie korespondencję numer 35917498, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
smartlife24pl
#7 Wielbiciel#

OK, Czekam 🙂

oznacz moderatorów
smartlife24pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

Czy może Pani sprawdzić czy wyżej wymienione zgłoszenie 35917498 jest procedowane? Ostatnia wiadomość od suportu 14.09.2023.

oznacz moderatorów
smartlife24pl
#7 Wielbiciel#

Jeśli to pomoże w znalezieniu błędu to znalazłem zamówienie od którego się to zaczęło

oznacz moderatorów