Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z wygenerowaniem etykiety InPost do paczkomatu, na etapie "zamawiania przesyłek" wyskakuje błąd i polecenie aby poprawić błędy lub usunąć problematyczną przesyłkę.
Treść błędu: InPost service is not available. Parcel has not been ordered. Try again later.
Jestem początkująca, jest to moja pierwsza sprzedaż z nadaniem z paczkomatu do paczkomatu, załączyłam już nr umowy i API, teraz nie mogę przejść przez te nadanie paczki ;/
@adr-bhp Cześć. 🙂 Wyczyść pliki cookies i spróbuj nadać paczkę jeszcze raz. Jeśli znowu się nie uda, to poproszę przykładowy numer zamówienia, przy którego próbie nadania pojawia się ten komunikat.
Przesyłam nr zamówienia:
e17e42a1-f5b4-11ed-8b3e-bd0a0bab1872
Pliki cookie wyczyszczone, nadal nie mogę wygenerować etykiety.
@adr-bhp Dzięki, zgłoszę problem i wrócę do Ciebie, kiedy otrzymam odpowiedź.
@adr-bhp Błąd wynika z zaległości w InPost lub braku środków na saldzie (jeśli korzystasz z konta przedpłaconego). Ureguluj płatności i wtedy nadasz paczkę. 🙂
Po nitce do kłębka i działa! Dziękuję bardzo za pomoc 😄
Dzień dobry. Mam podobny problem ze wszystkimi przesyłkami inpost (na szczęście mogę wysyłać przesyłki przez manager paczek).
w moim przypadku pojawia się komunikat „Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.”
Błąd w górnej części formularza to: „Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika”.
Umowę z inpost (API) w ustawieniach zamówień zmieniałem już wielokrotnie, moja umowa z inpost nie wygasła i nie mam żadnych zaległości.
Dodam ze na innym moim koncie allegro takie błędy nie występują, konto jest powiązane z tym samym kontem inpost.
Dodatkowo, prawdopodobnie przez ten błąd mam zaniżona ocenę jakości sprzedaży o conajmniej 15 punktów.
Pierwsze zgłoszenie do supportu w sprawie tego błędu było chyba w maju, do tej pory nie rozwiązano mojego problemu.
@smartlife24pl widzę, że prowadzisz już z nami w tej sprawie korespondencję numer 35917498, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu.
OK, Czekam 🙂
Witam,
Czy może Pani sprawdzić czy wyżej wymienione zgłoszenie 35917498 jest procedowane? Ostatnia wiadomość od suportu 14.09.2023.
Jeśli to pomoże w znalezieniu błędu to znalazłem zamówienie od którego się to zaczęło