anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Generowanie etykiety Inpost Paczkomat

MAMY ROZWIĄZANIE!
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z wygenerowaniem etykiety InPost do paczkomatu, na etapie "zamawiania przesyłek" wyskakuje błąd i polecenie aby poprawić błędy lub usunąć problematyczną przesyłkę.

Treść błędu: InPost service is not available. Parcel has not been ordered. Try again later. 

Jestem początkująca, jest to moja pierwsza sprzedaż z nadaniem z paczkomatu do paczkomatu, załączyłam już nr umowy i API, teraz nie mogę przejść przez te nadanie paczki ;/

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@adr-bhp Cześć. 🙂 Wyczyść pliki cookies i spróbuj nadać paczkę jeszcze raz. Jeśli znowu się nie uda, to poproszę przykładowy numer zamówienia, przy którego próbie nadania pojawia się ten komunikat. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Przesyłam nr zamówienia:

e17e42a1-f5b4-11ed-8b3e-bd0a0bab1872

Pliki cookie wyczyszczone, nadal nie mogę wygenerować etykiety.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@adr-bhp Dzięki, zgłoszę problem i wrócę do Ciebie, kiedy otrzymam odpowiedź. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@adr-bhp Błąd wynika z zaległości w InPost lub braku środków na saldzie (jeśli korzystasz z konta przedpłaconego). Ureguluj płatności i wtedy nadasz paczkę. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
adr-bhp
#7 Wielbiciel#

Po nitce do kłębka i działa! Dziękuję bardzo za pomoc 😄

oznacz moderatorów
smartlife24pl
#7 Wielbiciel#