anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak długo trzeba czekać na weryfikację payu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Czekam ponad 3 tygodnie, jest napisane, że nie więcej niż 3 dni, wysłałem już wszystkie dane i więcej niż raz, dlaczego nadal nie mogę wypłacić środków

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:106799575 dane osobowe na allegro i w banku są identyczne? 

Może moderatorki powiedzą w czym problem

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

problem nie został rozwiązany, dane nadal te same, nie rozumiem dlaczego tego nie weryfikują

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 Twoje konto do wypłat jest już zweryfikowane u obu operatorów, więc sprawdź proszę ponownie, czy możesz zlecić już wypłatę środków. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Nie, nie mogę, nic się nie zmieniło, nadal jest napisane, że wypłaty są niedozwolone.

oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Może sprawdzili, ale w takim razie dlaczego nic mi nie zmienili, mam bana, jak długo muszę czekać na zmianę statusu, skoro już sprawdzili?

IMG_6121.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 czy możesz wysłać mi ten zrzut jeszcze raz, ale po zmianie języka na polski? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

download-image-translation.jpeg

 proszę 

oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Pomoc w rozwiązaniu tego problemu, tak aby szybszy dostęp do wypłaty, jeśli weryfikacja już przeszła

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc poczekaj proszę cierpliwie. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Dzięki,czekam 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 jak obiecałam wracam z informacją, że to blokada nałożona przez operatora, dlatego kliknij proszę przez "Przejdź do PayU" i w tym formularzu prześlij do operatora zdjęcie aktualnego dokumentu tożsamości. Jeśli przesłałeś już to zdjęcie i czekasz dłużej niż 3 dni, daj mi proszę znać, a będziemy wyjaśniać tę sytuację z PayU. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

Już to zrobiłem, minęło już ponad 20 dni, wysłałem również dodatkowe dane na pocztę, czy możecie mi pomóc z moim problemem?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 oczywiście, skontaktujemy się z operatorem w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:106799575
#7 Wielbiciel#

No co tam ? 

oznacz moderatorów
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106799575 sprawa nadal jest w toku. Mam nadzieję, że po weekendzie wszystko się wyjaśni 🙌

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Pro-Cosmetick
#8 Zapaleniec#

Czy PayU weryfikowało pani konto ? Ile to dni trwało?

oznacz moderatorów