Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam ponad 3 tygodnie, jest napisane, że nie więcej niż 3 dni, wysłałem już wszystkie dane i więcej niż raz, dlaczego nadal nie mogę wypłacić środków
@Client:106799575 dane osobowe na allegro i w banku są identyczne?
Może moderatorki powiedzą w czym problem
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
problem nie został rozwiązany, dane nadal te same, nie rozumiem dlaczego tego nie weryfikują
@Client:106799575 Twoje konto do wypłat jest już zweryfikowane u obu operatorów, więc sprawdź proszę ponownie, czy możesz zlecić już wypłatę środków.
Nie, nie mogę, nic się nie zmieniło, nadal jest napisane, że wypłaty są niedozwolone.
Może sprawdzili, ale w takim razie dlaczego nic mi nie zmienili, mam bana, jak długo muszę czekać na zmianę statusu, skoro już sprawdzili?
@Client:106799575 czy możesz wysłać mi ten zrzut jeszcze raz, ale po zmianie języka na polski?
proszę
Pomoc w rozwiązaniu tego problemu, tak aby szybszy dostęp do wypłaty, jeśli weryfikacja już przeszła
@Client:106799575 dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc poczekaj proszę cierpliwie. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
Dzięki,czekam
@Client:106799575 jak obiecałam wracam z informacją, że to blokada nałożona przez operatora, dlatego kliknij proszę przez "Przejdź do PayU" i w tym formularzu prześlij do operatora zdjęcie aktualnego dokumentu tożsamości. Jeśli przesłałeś już to zdjęcie i czekasz dłużej niż 3 dni, daj mi proszę znać, a będziemy wyjaśniać tę sytuację z PayU.
Już to zrobiłem, minęło już ponad 20 dni, wysłałem również dodatkowe dane na pocztę, czy możecie mi pomóc z moim problemem?
@Client:106799575 oczywiście, skontaktujemy się z operatorem w Twojej sprawie.
No co tam ?
@Client:106799575 sprawa nadal jest w toku. Mam nadzieję, że po weekendzie wszystko się wyjaśni 🙌
Czy PayU weryfikowało pani konto ? Ile to dni trwało?