anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odblokować Smart lokalnie

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240902_214343_pl.allegro.sale.jpg

dostałem taki komunikat. Jak to naprawić?? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:116639407 zdjęcia nie widzimy, czy to przypadkiem nie ban za naruszenia, zniknie po 30 dniach jak będziesz grzeczny 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Tak naruszyłem podobno regulamin przypadkiem. I co 30 dni trzeba czekać 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jak chcesz odblokować, trzeba czekać. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:116639407 

  1. Bez uszczerbku dla ust. 2 i 5 powyżej, każdego dnia Programu Allegro dokonuje kwalifikacji szczegółowej, w ramach której badana jest liczba naruszeń Regulaminu Serwisu, których skutkiem było usunięcie Ogłoszenia lub Ogłoszeń Sprzedającego w okresie 30 dni poprzedzających dzień oceny. W przypadku, w którym liczba naruszeń w ww. okresie jest większa niż pięć, Ogłoszenia Sprzedającego nie będa oznaczane ikoną “Smart!” przez okres 30 dni liczonych od daty nałożenia pierwszej sankcji w ww. okresie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Dzięki to czekam 

oznacz moderatorów

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Zablokowana sprzedaż Smart lokalnie minoł miesiąc i nic jak to naprawić 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 poczekaj proszę na odpowiedź w wiadomości e-mail. Przykro mi,  ale nie mogę zdjąć tej blokady.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Jak długo czeka się na e-meil z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 to zależy. Doradcy odpowiadają w kolejności zgłoszeń, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam czekam już 2 miesiące i konto Smart lokalnie mam zablokowane. Proszę o o pomoc dlaczego taka sytuacja i jak długo jeszcze trzeba czekać 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:116639407 Ten dział bezpieki ma ludzi w głębokim poważaniu, oni są jak KGB poza wszelką kontrolą.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 Czy możesz wskazać numer zgłoszenia mailowego? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów