anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak to załatwić? [Allegro Lokalnie]

Client:110263165
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam.

Sprzedałem ostatnio telefon, jakim jest iPhone 11. Po otrzymaniu produktu przez kupującego ukazała się usterka, uniemożliwiająca konfiguracje telefonu. Uległ uszkodzeniu moduł na płycie głównej. Pójdę na rękę kupującemu i chce mu zwrócić 300 zł. Jak mam to zrobić tak, aby nie było problemu, że np przeleje gościowi na konto i gościu i tak będzie chciał zwrotu pieniędzy za telefon. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:110263165 a jaką masz pewność że to nie jest wyciąganie kasy, rozumiem że telefonu nie odesłał na reklamację ? Poproś o odesłanie, może się okazać że nie zrobi tego lub nagle będzie sprawny 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:110263165
#8 Zapaleniec#

Wysłał mi nagranie z usterki, i był chętny na odesłanie produktu, ale mimo wszystko chciałbym aby było to załatwione jakoś na allegro, żeby ta obniżka ceny była przez allegro zarejestrowana.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL nie zarejestrujesz takiej obniżki wystarczy że będziesz miał dowód w postaci sms , maila itd. ale czy jesteś pewien że bez odesłania i sprawdzenia chcesz to zrobić? ale masz oczywiście takie prawo.

oznacz moderatorów

Client:110263165
#8 Zapaleniec#

Dobrze to w takim razie już wiem wszystko. A załóżmy, że w ogłoszeniu w opisie nie było nic wspomniane o usterce, i gościu zgodzi się na obniżkę ceny, i będę miał potwierdzenie w postaci SMS to czy gościu może reklamować itp.

oznacz moderatorów