Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Sprzedałem ostatnio telefon, jakim jest iPhone 11. Po otrzymaniu produktu przez kupującego ukazała się usterka, uniemożliwiająca konfiguracje telefonu. Uległ uszkodzeniu moduł na płycie głównej. Pójdę na rękę kupującemu i chce mu zwrócić 300 zł. Jak mam to zrobić tak, aby nie było problemu, że np przeleje gościowi na konto i gościu i tak będzie chciał zwrotu pieniędzy za telefon.
@Client:110263165 a jaką masz pewność że to nie jest wyciąganie kasy, rozumiem że telefonu nie odesłał na reklamację ? Poproś o odesłanie, może się okazać że nie zrobi tego lub nagle będzie sprawny 😄
Wysłał mi nagranie z usterki, i był chętny na odesłanie produktu, ale mimo wszystko chciałbym aby było to załatwione jakoś na allegro, żeby ta obniżka ceny była przez allegro zarejestrowana.
Na AL nie zarejestrujesz takiej obniżki wystarczy że będziesz miał dowód w postaci sms , maila itd. ale czy jesteś pewien że bez odesłania i sprawdzenia chcesz to zrobić? ale masz oczywiście takie prawo.
Dobrze to w takim razie już wiem wszystko. A załóżmy, że w ogłoszeniu w opisie nie było nic wspomniane o usterce, i gościu zgodzi się na obniżkę ceny, i będę miał potwierdzenie w postaci SMS to czy gościu może reklamować itp.