Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam na allegro lokalnie klientkę która mnie obraża i wypisuje brzydkie rzeczy. Czy można ją jakoś zablokować aby nie wysyłała mi obraźliwych treści? Pani chce kupować rzeczy na swoich zasadach i nie przyjmuje odmowy że np. coś sprzedaję w konkretnej cenie i nie obniżę jej albo produkt jest dostępny tylko w zestawie. Co mogę zrobić żeby nie przychodziły natrętne i obraźliwe wiadomości?
Nie można zablokować. Mozna zgłosić do allegro to ją postraszą.
P.S. trzeba dać opis, że kupować mogą klienci tylko w krawatach.
@vonNogay Bo klient w krawacie jest mniej awanturujący się...
@insolencja najważniejsze , nie pokazać natrętowi , że kontakt z nim jest dla ciebie frustrujący , odpowiadaj grzecznie i najważniejsze nie w temacie , w końcu się odczepi .
@insolencja Masz dwa wyjścia > na AL nie musisz odpowiadać na wiadomości > po prostu możesz ją "olewać" > a druga > na każdą jej wiadomość odpowiadać "?????" > i niech sobie pisze.
Miałem takiego "klienta" za zwykłym Allegro > pisał przez CW zadając beznadziejne pytania o coraz to inny przedmiot > najpierw zacząłem odpisywać > potem przeszedłem na "???" > a potem zgłosiłem do Allegro > Skończył.
Tak właśnie. Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Podobno Chińczycy produkują dziennie 8 tysięcy samochodów". Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Park Narodowy Yellowstone w USA to pierwszy park narodowy na świecie". Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Największe żółwie żyją na Wyspach Galapagos". I tak dalej, i tym podobne.
Nigdzie nie może tak pisać: @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_