anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient awanturujący się

insolencja
#7 Wielbiciel#

Mam na allegro lokalnie klientkę która mnie obraża i wypisuje brzydkie rzeczy. Czy można ją jakoś zablokować aby nie wysyłała mi obraźliwych treści? Pani chce kupować rzeczy na swoich zasadach i nie przyjmuje odmowy że np. coś sprzedaję w konkretnej cenie i nie obniżę jej albo produkt jest dostępny tylko w zestawie. Co mogę zrobić żeby nie przychodziły natrętne i obraźliwe wiadomości?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Nie można zablokować. Mozna zgłosić do allegro to ją postraszą.

P.S. trzeba dać opis, że kupować mogą klienci tylko w krawatach.

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@vonNogay Bo klient w krawacie jest mniej awanturujący się...

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@insolencja najważniejsze , nie pokazać natrętowi , że kontakt z nim jest dla ciebie frustrujący , odpowiadaj grzecznie i najważniejsze nie w temacie , w końcu się odczepi .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@insolencja Masz dwa wyjścia > na AL nie musisz odpowiadać na wiadomości > po prostu możesz ją "olewać" > a druga > na każdą jej wiadomość odpowiadać "?????" > i niech sobie pisze.

Miałem takiego "klienta" za zwykłym Allegro > pisał przez CW zadając beznadziejne pytania o coraz to inny przedmiot > najpierw zacząłem odpisywać > potem przeszedłem na "???" > a potem zgłosiłem do Allegro > Skończył.

oznacz moderatorów

finkplojd
#8 Zapaleniec#

Tak właśnie. Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Podobno Chińczycy produkują dziennie 8 tysięcy samochodów". Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Park Narodowy Yellowstone w USA to pierwszy park narodowy na świecie". Złośliwe pytanie? Odpowiedź: "Największe żółwie żyją na Wyspach Galapagos". I tak dalej, i tym podobne.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów