anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupuje przedmiot z opłatą inpost 0 złoty.

Abraqstern
#8 Zapaleniec#

Witam. Ciekawa sytuacja, klient ode mnie kupuje przedmiot z opłatą inpost 0 złoty. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, algorytm tak widocznie działa. Ja wysyłam klientowi przedmiot za który klient zapłacił 0 złoty za inpost. A, i tu jest ciekawostka, Allegro kasuje mnie na 8,99. Pytanie z mojej strony brzmi, jak mam odzyskać te 8,99, których nie otrzymałem od kupującego. To po pierwsze, po drugie mam kolejny zakup z inpostem 0 złoty, obawiam się, że jak wyślę, to Allegro ponownie obciązy mnie kosztami za inpost, które ma ponieść klient. Czy ktoś, coś?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Abraqstern Wielu jest tutaj takich zdezorientowanych sprzedawców, którzy nieświadomie wzięli udział w promocji;

Wystarczy, że wystawisz przedmiot na sprzedaż przez aplikację mobilną Allegro Lokalnie i określisz cenę  dostawy na kwotę nie wyższą niż 11 zł.

Wszystkie Twoje ogłoszenia, które będą miały dostawę w takiej kwocie, oznaczymy specjalną ikoną “dostawa 0 zł”. Jeśli klient kupi Twój przedmiot, on nie zapłaci za dostawę, a Ty otrzymasz od Allegro Lokalnie pełną kwotę- cenę przedmiotu wraz z kosztem dostawy, jaki ustawisz podczas wystawiania przedmiotu.

Promocja obejmuje pierwszych pięć sprzedanych przez Ciebie przedmiotów. Szczegóły znajdziesz w regulaminie.

https://zobacz.allegrolokalnie.pl/aplikacja-mobilna#chce-wysylac-za-darmo-na-czym-polega-promocja-

Regulamin;

Promocyjna dostawa zostanie rozliczona za pośrednictwem Konta przez uznanie narzędzia rozliczeniowego Uczestnika Promocji w ramach sekcji Allegro Finanse w ciągu 3 dni roboczych

Allegro odda Ci koszt wysyłki.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tak zwykle jest w promocjach ,allegro obciąża cię kosztami ale potem ci je zwraca.

oznacz moderatorów

Abraqstern
#8 Zapaleniec#

Kiedyś zadałem pytanie o kupujących, którzy mają darmową przesyłkę Inpost a za którą w konsekwencji obciąża mnie Allegro, otrzymałem odpowiedź, że Allegro jakoś tam zwraca za te opłaty. Pytanie,  jak i gdzie to sprawdzić, bo nie wydaje mi się, aby to było łatwo. A w ogóle po co taka heca. Następnym razem napiszę klientowi, że bez opłaty za inpost nie mogę mu wysłać, ponieważ Allegro sprawia problemy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Abraqstern sprawdzisz to w tej zakładce. Zgodnie z regulaminem korekta będzie naliczona w ciągu trzech dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów