Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient nie odebrał paczki z paczkomatu inpost kupionej na Allegro lokalnie, nie przyszły do niego sms-y i paczka wróciła po 48h. Klient chce ponownie odebrać przedmiot przez paczkomat, czy mogę ponownie wykorzystać ten sam list przewozowy? Jeżeli nie, czy mogę wygenerować nowy list przewozowy na Allegro lokalnie bez ponoszenia dodatkowych kosztów czy pozostaje mi wysyłka poza Allegro lokalnie?
@solar17 Nie użyjesz ponownie tej samej etykiety i nie utworzysz nowej na Allegro Lokalnie. Możesz wysłać bezpośrednio ze strony InPost, płacąc po raz drugi za wysyłkę.
Napisz do tego klienta aby opłacił koszt drugiego nadania .SMS-a lub meila o paczce na pewno dostał tylko go nie odczytał (mógł pójść np.do SPAMU ) .Przesyłka wróci do ciebie a jak ci zapłaci ponownie za wysyłkę to mu wyślij.
Dostał maila, że paczka czeka na odbiór, którego jednak nie sprawdzał, gdyż myślał, że przyjdzie sms - którego nie dostał. Zawiodło Allegro lokalnie. Klient też mógł sprawdzić pocztę, ale każdy czeka na smsy, więc go rozumiem.
Na pewno , wszyscy dostają a nawet jakby nie dostał to nie jest wina sprzedawcy .Skoro dostał meila a sam go nie odczytał to teraz powinien opłacić koszt drugiego nadania.
@kolekcjoner608 Nie na pewno, nie wszyscy dostają. To nie jest wina kupującego, a sprzedawca ma skutecznie dostarczyć towar. Że paczka będzie czekała na odbiór to on wiedział od początku, ale żeby ją odebrać, trzeba mieć taką możliwość.
Jeśli klient ma aplikację, to sms nie dostanie.
Jak dostał powiadomienie to powinien opłacić za drugą przesyłkę. Ty niestety nie wykorzystasz tej samej etykiety więc poniesiesz dodatkowe koszty.
@solar17, jeśli nadałeś przesyłkę prawidłowo na dane wskazane przez Kupującego, odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na niego od momentu przekazania paczki przewoźnikowi (ponieważ była to sprzedaż C2C).
Kupujący może złożyć reklamację w InPost na brak SMS-a lub opłacić kolejną przesyłkę.