Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Użytkownik wygrywa kilka aukcji na AL, z czego jedna wystawiona na jego prośbę, a następnie nie raczy nawet poinformować dlaczego nie opłaca zakupu. Osoba ta po wygraniu w/w licytacji codziennie się loguje, więc to raczej celowe działanie. Wiem, że prawdopodobnie nic nie wskóram, bo słyszałem, że ten problem istnieje już od dawna i po prostu sobie jest. Postanowiłem jednak dołożyć swoją cegiełkę w tej sprawie i może Allegro coś z tym w końcu zrobi. Myślałem, że chociaż można wpisać takiego wesołka na listę "moi nieaktywni użytkownicy" ale pojawia się taki komunikat (oczywiście to tylko przykład, login zmieniłem, bo niestety prawo broni takich żartownisiów. Nie wiem czy jest sens zaczynać rozmowę z kimś kto urządza sobie żarty moim kosztem, logi z rozmów są dostępne dla moderatorów.
"moi nieaktywni kupujący" nie dotyczy allegro lokalnie, działa tylko na allegro.pl
Możesz zgłosić go do allegro, jeśli często nie opłacał licytacji u innych sprzedających to może go zawieszą, ale w sumie to nowe konto można założyć w 10 sekund, a na allegro lokalnie nie ma żadnej weryfikacji kupujących 😞
Jakieś sugestie, jak to się zgłasza? Ta osoba mi właśnie napisała, że prosi o wznowienie aukcji, bo Allegro anulowało jej zakup, a ona chce opłacić zakup. Odparłem, że jest jeszcze jeden (oprócz tych kilku, dla których termin minął) który może opłacić, to cwaniak powiedział, że ok i wybrał sposób zapłaty i dostawy, ale na tym koniec. To już prawie nękanie, chyba zmienię platformę aukcyjną, pozdrawiam.
Wszystkie sposoby zgłaszania, które znalazłem w sieci dotyczą znowu wyłącznie samego Allegro. To AL to jakiś niechciany wytwór, a jego sprzedawcy są traktowani, że brak mi tu cenzuralnego określenia.
Nawe na normalnym allegro obecnie nie można kogoś dodać do listy nieaktywnych bo allegro dało przyzwolenie na takie harce . Dopiero przy kolejnych (nie wcześniej jak przy trzecim) takim numerze takiego nabywcy można go wpisać ale tylko na 180 dni . Potem po takiej resocjalizacji klient wraca do możliwości robienia u Ciebie zakupów .