anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto rewolut wyplaty

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  witam wysłałem przelewy w euro potwierdzenie i to dwa razy kiedy mogę spodziewać się aktywacji wyplat konto revolut 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Witam i jak sytuacja cos się ruszyło?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 poczekaj na odpowiedź doradcy. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Witam ile trwa odpowiedź bo odpisali i miałem czeka 3 dzień mija i dalej nic niedługo minie miesiąc od tego problemu można to jakoś szybciej załatwić??? Czy coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 sama weryfikacja powinna zająć trzy dni robocze, ale ten czas może się przedłużyć. Poczekaj proszę na odpowiedź w wiadomości e-mail. Przykro mi, ale nie mam możliwości przyspieszenia weryfikacji.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie doradca wzial dane i wszystkie potwierdzenia przelewów i wszystko co potrzebował moge wiedzieć kiedy się odezwie bo milczy i milczy ?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Twoje zgłoszenie będzie rozpatrzone. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów