Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 6 lutego Allegro informuje mnie i przeprasza,że z własnej winy źle przeliczyli raport za 2023,i że oczywiście złoża korektę do KAS,a ja zostanę io tym poifnfowana.
Mamy prawie maj,a ja nie moge doprosić się o korektę ! Zmuszona jestem tutaj zgłosić problem, gdyż ponawiając pytanie – Allegro ignoruje i nie odpisuje mi na maila.
Jak dla mnie, sprawa jest dość poważna ,a ja tracę na tym masę zdrowia biorąc pod uwagę,że leczę się onkologicznie.
Niech szanowne Allegro wyjaśni, dlaczego notorycznie składane są obietnice bez pokrycia, że dana korekta wyjdzie i do dziś nie sprostowaliście danych, które błędnie wysłaliście. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mj-poczta Nie bardzo kojarzę o co walczysz.
Do rozliczeń z US ważne są dokumenty które posiadasz które obrazują fakty, rzeczywiste transakcje, a nie jakieś domniemane "kwity", które dostarcza Allegro, a pewnie również jacyś życzliwi informatorzy..
Takich fałszywych informacji może być więcej, o wielu nawet nie wiesz, wszystkich nie zwalczysz, skup się na faktach, na rzeczywistości.
Nie rozumiesz o co walczę?
Nie wiem, czy widoczny jest podgląd załączników – korespondencji z Allegro (?).
Otrzymałam raport ,ze wysłano do kas raport za rok 2023. W tym raporcie nie byłam w stanie wyjść na kwotę według podanych ilości transakcji, więc zgłosiłam się do Allegro.
Allegro przeprosiło, i poinformowało ,ze ten raport jest objęty korektą która zostanie przesłana do kas.
jeżeli Allegro, przeprasza i informuje, deklaruje w kółko bez pokrycia że wyślę korektę, a od trzech miesięcy tego nie robi - to naprawdę uważasz, że ja nie mam podstaw do tego aby się denerwować?
Jeżeli platforma, popełnia błąd to jest zobligowana do tego żeby zgodnie z deklaracją złożyć korektę, do raportu który po ponownym przeliczeniu nie istnieje – jak wielokrotnie informuje Allegro.
No dla mnie to jest farsa...,kpina.
I robi się ze mnie **piiip**kę, mówiąc że korekta zostanie wysłana do końca tygodnia, potem do końca dnia... Ponownie przerosiny, ponownie proszę nie o cierpliwość i tak mam czekać do grudnia ?! To jest w porządku,to jest ok?
To nie chodzi o tajemnice, tylko gdy otrzymałam raport za rok 2023, to chciałam przygotować dokumenty na wypadek wyjaśnień i nie byłabym w stanie ich przedstawić, gdyż wysłany raport zawierał tak wiele błędów że z ilości podanych transakcji nie byłam w stanie wyjść na daną kwotę.
W tych raportach nie ma żadnych szczegółów i sam konsultant nie był w stanie mi podać szczegółów, po przekazaniu sprawy do działu eksperckiego, ponownie byłam przepraszana że nastąpiły problemy i błędy przecinek i że ten raport będzie objęty korektą.
Ja nawet nie mam pojęcia co tam zostało przekazane, więc jak do czegokolwiek miałabym się przygotować i w imię czego, skoro raport powinien zostać skorygowany, A ja powinnam oszczędzić sobie jakiegokolwiek stresu z tego tytułu.
@mj-poczta Tak rozumiem twoje rozgoryczenie, ale przecież raport jest tylko informacją, błędy można łatwo wykazać i udowodnić. Najważniejsze są twoje rozliczenia z US i ważne żeby one były prawidłowe.
Tak jak napisałem takich różnych raportów i donosów może byc więcej i nie muszą one wcale być prawdziwe.
Ale to bardzo dobrze z twojej strony że dbasz o poziom informacji wysyłanych z Allegro, na pewno "odpowiednie zespoły" Allegro będą ci wdzięczne.
A tak naprawdę to walka z wiatrakami.
@mj-poczta 17 kwietnia otrzymałaś wyjaśnienie (korespondencja nr 49207256), że podczas wysyłki korekty doszło do błędu technicznego, w wyniku którego cały proces się opóźnił. Stało się to między 8 a 13 kwietnia. Konsultantka zapewniła również, że gdy tylko otrzyma potwierdzenie wysłania korekty po wykrytym błędzie technicznym, otrzymasz od nas wiadomość.
W tej sytuacji mogę jedynie powtórzyć jej prośbę o cierpliwość i zaznaczyć, że ponawianie wiadomości wysyłanych przez formularz czy kontaktowanie się w tej samej sprawie innymi kanałami nie przyspieszy działań zespołu technicznego.
Otrzymałam wyjaśnienie? Otrzymałam odpowiedź po dziesiątkach maili, które do was wysyłałam! A to, jest zasadnicza różnica.
Wy, jako Allegro wielokrotnie składaliście deklaracje bez pokrycia, i nawet gdy się z nich nie wywiązujecie, to nie raczycie sami z siebie dać informacji zwrotnej. Tu jest problem.
Gdy pytam, bo mam ku temu solidne podstawy – macie tupet aby odpisywać ,że mam być cierpliwa, i że ponowne zapytania nie przyspieszą całej procedury(!)
Naprawdę, jesteście zaskoczeni ,że gdy mija termin w którym mieliście wysłać korektę, a korekty oczywiście brak ,to enty raz o nią pytam......?!serio ?
I jeszcze macie czelność, pisać, że ponowne maile nie przyspieszą procedury. To informujcie rzetelnie, co się dzieje w momencie kiedy po 10 razy deklarujecie w konkretnym terminie korekty, który nie jesteście w stanie wysłać od trzech miesięcy!
Ja już pomijam fakt, że po drodze inni konsultanci pisali że Allegro, nie robi korekt... Że to ja mam składać wyjaśnienia do urzędu skarbowego i całą masę innych wiadomości, która doprowadzały mnie do łez z uwagi mur i beton....
Prawdą jest to, co piszą inni użytkownicy, że jakakolwiek pomoc z waszej strony to walka z wiatrakami.
Każdy umywa ręce, korekta ,,robi się,, od lutego.
Teraz kolejne pięć miesięcy, Wy będziecie mieć wieczne problemy techniczne, a czas leci...
I tak, bądźcie zdziwieni ,ze ja pytam, że się denerwuję...
Ja naprawdę mam co robić.