anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie sfinalizował transakcji

MAMY ROZWIĄZANIE!
zezuulec
#1 Nowicjusz

Kupujący mimo kilku prób kontaktu z nim nie odezwał się i mimo wyznaczenia dodatkowego terminu nie sfinalizował transakcji. Niestety prowizję musiałem zapłacić.

zezuulec_0-1764859276646.png

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@zezuulec W sprawie anulowania naliczonej opłaty napisz, proszę, tutaj.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zezuulec
#1 Nowicjusz

Dziękuję za informację - zgłoszenie została wysłane.

oznacz moderatorów