Mail od PayU - "Zweryfikuj swoje dane, aby nadal wypłacać środki z Allegro Finanse".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałem takiego maila, w którym żąda się ode mnie przesłania zdjęcia lub skanu dowodu osobistego albo paszportu. Czy taka wiadomość jest autentyczna, czy też ktoś chce wyłudzić moje dane?
Co się stanie, jeśli nie poślę owego zdjęcia albo skanu? Przyznam szczerze, że nie mam ochoty wysyłać czegokolwiek komukolwiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KrzysztofSz1956 najważniejsze sprawdź adres email, zweryfikuj w samym payu. Był taki obowiązek ale on był z allegro i tyczył się raczej kont firmowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie sprawdź to ponieważ ten paszport? a tu co widzisz: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings
nie dotyczył kont firmowych tylko wszystkich sprzedających.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli, jak nie prześlę skanu dowodu osobistego albo paszportu, to nie wypłacę pieniędzy z Allegro Lokalnie?? No to się pożegnamy, z mojej strony bez żalu :)))

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mało wam, że pobieracie opłatę od każdej transakcji i kablujecie sprzedających do Urzędów Skarbowych?? Jeszcze wam skany potrzebne?? Niedoczekanie wasze...!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żeby dobrze kablować muszą mieć pewność, bo przecież donoszą do urzędu!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Lew co to ma za znaczenie. Mój dowód mam od 8 lat. Kont na allegro miałam 4 weryfikowane nim, w tym również z półtora roku to. Więc na dobrą sprawę wołają ten sam dowód, który już 4ry razy dostawali. I jeszcze zamiast najpierw zawołać to od razu z blokadą... Ciekawe ile teraz im zajmie ogarnięcie tego. Nie dość ze same weryfikacje to jeszcze będzie multum zapytań od wkurzonych ludzi. Tam wchodząc w zakładkę wypłat przycisk świeci na pomarańczowo, dopiero głębiej jest informacja. Czyli masa ludzi będzie wrzeszczała, ze ma aktywne a nie działa i nie wiadomo z jakiego powodu... Jakby ciężko było dać np tydzień na wysłanie tego dowodu...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety prawdziwy. Wczoraj dostałam i kasy nie wypłaciło. Żeby to w ogóle zobaczyć musisz wejść w finanse- środki i historia operacji- zmień ustawienia wypłat. Wtedy po lewo zobaczysz komunikat payu wstrzymane. Ja mam przycisk nadal na pomarańczowo, i dopiero po wejściu tam jest informacja....