anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wygenerować etykiety

Idź do rozwiązania
#1 Nowicjusz#

Sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie, kupujący zapłacił, wybrał paczkomat itp. Przy próbie wygenerowania etykiety InPost, po kliknięciu na zółty przycisk "Utwórz etykietę" robi sie on szary i cały czas mieli...mieli...mieli (screen poniżej). I nie może skończyć, tym samym etykieta się nie chce utworzyć. Próbowałem na różnych przeglądarkach, komputerach, telefonach, apce i problem ten sam. Jak utworzyć etykietę w takim przypadku?
allegroetyk.jpg

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie mogę wygenerować etykiety

Idź do rozwiązania
#16 Inspirator#

@Freed12  Tutaj masz wyjaśnienie i podpowiedź co robić :

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/mam-problem-z-utworzeniem-etyk...

_______________
Kama
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie mogę wygenerować etykiety

Idź do rozwiązania
Moderator
Moderator

@Freed12 nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Przesłałam również Twoje zgłoszenie. Tymczasem nadaj proszę przesyłkę przez stronę lub aplikację InPost. Następnie napisz do nas przez ten formularz, a do zgłoszenia dołącz proszę potwierdzenie poniesionych kosztów, pozwoli nam to szybciej zweryfikować Twoją sprawę. 

   Monika
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie mogę wygenerować etykiety

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Dziękuję już wysłałam paczkę z pomocą InPost w normalnej cenie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Dla czego nie mogę w

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Z jakiego powodu nie mogę wysłać przesyłki przez In Post z paczkomatu. Nie można wygenerować strony.

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dla czego nie mogę w

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@labia1 Na Allegro Lokalnie? Sporo osób zgłasza ten problem. Wejdź na stronę InPost i nadaj, będzie nieco drożej.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dla czego nie mogę w

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Dziękuję pięknie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dla czego nie mogę w

Idź do rozwiązania
Moderator
Moderator

@labia1 nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Nadaj proszę przesyłkę przez stronę lub aplikację InPost tak jak polecił @xyz96 . Następnie napisz do nas przez ten formularz, a do zgłoszenia dołącz proszę potwierdzenie poniesionych kosztów, pozwoli nam to szybciej zweryfikować Twoją sprawę. 

   Monika
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...