anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Metoda wypłaty ma wykrzyknik oznaczony Blokada operatora.

sophiehsu
#7 Wielbiciel#

W moich ustawieniach płatności metoda wypłaty ma wykrzyknik oznaczony Blokada operatora.
Co tu się dzieje?
To jest sklep, o którym dwa dni temu powiedziano mi, że weryfikacja przeszła i wszystko inne jest w porządku.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

sophiehsu
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sophiehsu widzę, że napisałeś już do nas zgłoszenie przez formularz kontaktowy, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sophiehsu
#7 Wielbiciel#

Czy mogę wiedzieć, jak długi jest czas przetwarzania?
Ponieważ minęło już ponad dziesięć dni.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sophiehsu Widzę, że dzisiaj otrzymałeś odpowiedź w korespondencji nr 33774392. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sophiehsu
#7 Wielbiciel#

Przeszedłem weryfikację drugiego konta, ale to nadal nie rozwiązało obecnej sytuacji. Jestem teraz zdezorientowany i nie wiem, czy mogę prawidłowo zbierać pieniądze.
Mój biznes utknął w martwym punkcie już prawie miesiąc temu.

Pakiet powitalny został zużyty prawie miesiąc temu. To dlatego, że nie jestem pewien, czy mogę prawidłowo wypłacić pieniądze.

oznacz moderatorów