Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W moich ustawieniach płatności metoda wypłaty ma wykrzyknik oznaczony Blokada operatora.
Co tu się dzieje?
To jest sklep, o którym dwa dni temu powiedziano mi, że weryfikacja przeszła i wszystko inne jest w porządku.
@sophiehsu widzę, że napisałeś już do nas zgłoszenie przez formularz kontaktowy, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu.
Czy mogę wiedzieć, jak długi jest czas przetwarzania?
Ponieważ minęło już ponad dziesięć dni.
@sophiehsu Widzę, że dzisiaj otrzymałeś odpowiedź w korespondencji nr 33774392.
Przeszedłem weryfikację drugiego konta, ale to nadal nie rozwiązało obecnej sytuacji. Jestem teraz zdezorientowany i nie wiem, czy mogę prawidłowo zbierać pieniądze.
Mój biznes utknął w martwym punkcie już prawie miesiąc temu.
Pakiet powitalny został zużyty prawie miesiąc temu. To dlatego, że nie jestem pewien, czy mogę prawidłowo wypłacić pieniądze.