Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po udanej sprzedaży, kliknąłem wypłatę środków, ale nie zauwazylem, że numer konta jest nieaktualny. Niezwłocznie rozpocząłem proces zmiany numeru i weryfikacji nowego konta. Cały proces w tym momencie ma status nieaktywny I czeka na weryfikację.
Czy wypłata środków została również wstrzymana, czy już poszły na stare konto?
Nic nie musisz robić, jak jest nieaktualne same wrócą.
@Zoltan_85 Nie, wypłata nie została wstrzymana, ale poprosiłam o to odpowiedni zespół. Kiedy dostanę odpowiedź, dam znać czy się udało.
@Zoltan_85 Anulowaliśmy wypłatę. Możesz ją zlecić na aktualny rachunek.
Mam problem z netem od kilku dni, więc teraz piszę, że środki zostały zwrócone na konto, dane już zmieniłem na właściwe, ale nie mogę ich przelać na nowe konto, ponieważ opcja Wypłać dostępne środki jest na szaro i nie można jej kliknąć. Czy po wcześniejszym zwrocie, jest jakiś czas na odczekanie, aż wszystko się ustabilizuje?
Dodam, że na głównej stronie środki od PayU są na 0,00 ale już w zakładce Środki i historia operacji, widnieje cała kwota, ale bez możliwości wypłaty. O co chodzi?
@Zoltan_85 Prześlij proszę zrzut ekranu z zakładki z widokiem opisanego problemu.
Czy to ma jakieś znaczenie, że nie mam aktywnego Przelewy?
PayU działało, skoro przeszedł przelew za pierwszym razem. 🤔
Witam, mam taką samą sytuację jest możliwość cofnięcia środków? Jak to zrobić?
@adrian1716 Twoja wypłata została już przekazana do banku. Jeśli rachunek jest zamknięty, bank zwróci środki w ciągu tygodnia. Gdy zostaną ponownie zaksięgowane na Twoim saldzie Allegro Finanse, będziesz mógł je wypłacić na aktualny rachunek.
Witam ponownie.
PayU i Przelewy24 mam w końcu aktywne, ale w dalszym ciągu nie mogę zlecić wypłaty środków na konto, ponieważ przycisk za to odpowiedzialny jest na szaro i nie ma możliwości go użyć.
Czy jest jakiś czas, po którym się uaktywnia od weryfikacji konta? Dodam, że Przelewy24 dopiero udało mi się zweryfikować dopiero wczoraj, po wcześniejszej rozmowie telefonicznej z konsultantem, od ręki.
@Zoltan_85 Cześć. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Zoltan_85 Powinieneś już móc wypłacić środki. Daj znać 🙂
Tak, teraz wszystko jest w porządku i mogę wypłacić środki. Dzięki za rozwiązanie problemu. 😀