anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Można cofnąć wypłatę środków?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zoltan_85
#8 Zapaleniec#

Po udanej sprzedaży, kliknąłem wypłatę środków, ale nie zauwazylem, że numer konta jest nieaktualny. Niezwłocznie rozpocząłem proces zmiany numeru i weryfikacji nowego konta. Cały proces w tym momencie ma status nieaktywny I czeka na weryfikację.

Czy wypłata środków została również wstrzymana, czy już poszły na stare konto?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie musisz robić, jak jest nieaktualne same wrócą.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zoltan_85 Nie, wypłata nie została wstrzymana, ale poprosiłam o to odpowiedni zespół. Kiedy dostanę odpowiedź, dam znać czy się udało.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zoltan_85 Anulowaliśmy wypłatę. Możesz ją zlecić na aktualny rachunek.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zoltan_85
#8 Zapaleniec#

Mam problem z netem od kilku dni, więc teraz piszę, że środki zostały zwrócone na konto, dane już zmieniłem na właściwe, ale nie mogę ich przelać na nowe konto, ponieważ opcja Wypłać dostępne środki jest na szaro i nie można jej kliknąć. Czy po wcześniejszym zwrocie, jest jakiś czas na odczekanie, aż wszystko się ustabilizuje?

Dodam, że na głównej stronie środki od PayU są na 0,00 ale już w zakładce Środki i historia operacji, widnieje cała kwota, ale bez możliwości wypłaty. O co chodzi?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zoltan_85 Prześlij proszę zrzut ekranu z zakładki z widokiem opisanego problemu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zoltan_85
#8 Zapaleniec#

Payu1.pngPayu2.png

Czy to ma jakieś znaczenie, że nie mam aktywnego Przelewy?
PayU działało, skoro przeszedł przelew za pierwszym razem. 🤔

oznacz moderatorów
adrian1716
#7 Wielbiciel#

Witam, mam taką samą sytuację jest możliwość cofnięcia środków? Jak to zrobić?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@adrian1716 Twoja wypłata została już przekazana do banku. Jeśli rachunek jest zamknięty, bank zwróci środki w ciągu tygodnia. Gdy zostaną ponownie zaksięgowane na Twoim saldzie Allegro Finanse, będziesz mógł je wypłacić na aktualny rachunek.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zoltan_85
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie.
PayU i Przelewy24 mam w końcu aktywne, ale w dalszym ciągu nie mogę zlecić wypłaty środków na konto, ponieważ przycisk za to odpowiedzialny jest na szaro i nie ma możliwości go użyć.
Czy jest jakiś czas, po którym się uaktywnia od weryfikacji konta? Dodam, że Przelewy24 dopiero udało mi się zweryfikować dopiero wczoraj, po wcześniejszej rozmowie telefonicznej z konsultantem, od ręki.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zoltan_85 Cześć. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zoltan_85 Powinieneś już móc wypłacić środki. Daj znać 🙂 

oznacz moderatorów
Zoltan_85
#8 Zapaleniec#

Tak, teraz wszystko jest w porządku i mogę wypłacić środki. Dzięki za rozwiązanie problemu. 😀

oznacz moderatorów