
Waldekke
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2021
16:25
Wygenerowałem etykietę do paczki inpost allegro smart . Wszystko zrobiłem jak należy opłaciłem i wygenerowałem oraz wydrukowałem etykietę. Niestety nie ma jej w systemie inpostu . Numer uzupełniłem ręcznie w allegro i po kliknięciu na niego również paczka jest niewidoczna. Na infolinii inpost otrzymałem informację , że paczka jest widoczna w systemie i mogę ją nadać, a problem leży po stronie allegro . Czy po wysyłce klient otrzyma informacje o nadanej paczce i czy otrzyma informację aby odebrać paczkę ?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

meduza
#12 Orędownik#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2021
16:31
Inpost ma awarię
oznacz moderatorów

Waldekke
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2021
16:36
dziękuję za wiadomość 🙂
oznacz moderatorów