Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zakupił ode mnie przedmiot, wybór wysyłki padł na Allegro Paczkomaty InPost. Przy próbie nadania przesyłki w paczkomacie okazało się, że w otwartej skrytce jest już jakaś paczka przez co nie mogłem nadać mojej. Obecna etykieta nie może już zostać wykorzystana do wysyłki, a nie mogę utworzyć nowej. InPost skierował mnie z tym problemem do Allegro. Proszę o wsparcie.
moze w skrytce był zwrot do Puzonix😁
@boguslawkolcz W takiej sytuacji nie zmienisz już etykiety i nie stworzysz nowej do tego zamówienia w systemie Allegro. Wejdź na stronę InPost i nadaj paczkę od nowa, będzie nico drożej, ale nadasz ją bez problemu. O zwrot różnicy kosztów zwróć się do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Ok, dzięki za pomoc, tak zrobię 🙂
@boguslawkolcz Przede wszystkim poproś o zwrot kosztu nadania 8,99, bo został on doliczony do rachunku w momencie zamknięcia skrytki z tą inną paczką w środku (jeśli to była sprzedaż na allegro lokalnie).
Poproś też o możliwość wygenerowania nowej etykiety.