Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Utworzyłem paczkę, ale nie mogę pobrać etykiety. Ciągle wyskakuje błąd ze zrzutu ekranu. Co mogę zrobić?
@andrzejmm- Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?
Tak sprawdzałem na Chrome, FIrefox i przez aplikację allegrolokalnie na tablecie. Nie ma etykiety
Już udało mi się pobrać etykietę. Dziękuję za naprawienie problemu.
Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później. CO ZROBIC W TAKIM PRZYPADKU ?
Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później. I tak cały dzień i to pierwszy raz coś takiego się zdarzyło. Myślę że to problem nie leży po mojej stronie. Wszystko było ok do dzisiaj.
To już co najmniej trzeci post na ten temat (od różnych użytkowników), czyli coś jest na rzeczy...
Trzeba zawołać o pomoc: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Sprzedający poprosił o połączenie 3 małych paczek, co zrobiłam. Gabaryt był przez to większy, więc wybrałam opcję średniej przesyłki. Po utworzeniu etykiety jednak nie da się jej pobrać, pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później.". Komunikat pojawia się, mimo próby logowania się na 3 przeglądarkach.
cały czas pojawia sie taki komunikat: Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później.
@Client:49358887 Sprawdź czy problem się powtórzy, kiedy skorzystasz z innej przeglądarki.
@andrzejmm- @Client:124101411 @SpeedyGonzalezz @dada70 @eneone
Zespół techniczny wie już o problemach w tym obszarze. Trwają prace nad usunięciem ich przyczyny.
Przepraszamy za niedogodności.