anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę pobrać etykiety. Co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
andrzejmm-
#8 Zapaleniec

andrzejmm_0-1723123386160.png

Dzień dobry. Utworzyłem paczkę, ale nie mogę pobrać etykiety. Ciągle wyskakuje błąd ze zrzutu ekranu. Co mogę zrobić?

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejmm- Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
andrzejmm-
#8 Zapaleniec

Tak sprawdzałem na Chrome, FIrefox i przez aplikację allegrolokalnie na tablecie. Nie ma etykiety

oznacz moderatorów
andrzejmm-
#8 Zapaleniec

Już udało mi się pobrać etykietę. Dziękuję za naprawienie problemu.

oznacz moderatorów
Client:124101411
#1 Nowicjusz

Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później. CO ZROBIC W TAKIM PRZYPADKU ?

oznacz moderatorów
eneone
#8 Zapaleniec

Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później.  I tak cały dzień i to pierwszy raz coś takiego się zdarzyło. Myślę że to problem nie leży po mojej stronie. Wszystko było ok do dzisiaj.

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator

To już co najmniej trzeci post na ten temat (od różnych użytkowników), czyli coś jest na rzeczy...

Trzeba zawołać o pomoc:  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
dada70
#7 Wielbiciel

Sprzedający poprosił o połączenie 3 małych paczek, co zrobiłam. Gabaryt był przez to większy, więc wybrałam opcję średniej przesyłki. Po utworzeniu etykiety jednak nie da się jej pobrać, pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później.". Komunikat pojawia się, mimo próby logowania się na 3 przeglądarkach.

oznacz moderatorów
Client:49358887
#7 Wielbiciel

cały czas pojawia sie taki komunikat: Nie udało się pobrać etykiety. Proszę spróbować ponownie później.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49358887 Sprawdź czy problem się powtórzy, kiedy skorzystasz z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejmm- @Client:124101411 @SpeedyGonzalezz @dada70 @eneone 

Zespół techniczny wie już o problemach w tym obszarze. Trwają prace nad usunięciem ich przyczyny.

Przepraszamy za niedogodności.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów