anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę wypłacić pieniędzy

Client:103915656
#7 Wielbiciel#

dzień dobry nie mogę wypłacić pieniędzy przez usługę Payu ponieważ wszystkie wpłaty wracają na konto lub są odrzucane wszystkie dane się zgadzają były sprawdzane Kilko krotnie a usułgi przelewy24 są nie aktywne już 3 miesiąc  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103915656  Wyślij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego w formie PDF na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. Skonsultuję to z odpowiednim działem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103915656 Otrzymaliśmy od Ciebie zrzut ekranu, a nie pełne potwierdzenie, na którym będą widoczne dane właściciela rachunku, z którego wychodzi przelew. Ponownie proszę więc o przesłanie dokumentu w formacie PDF.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103915656 Otrzymałam informację, że w "Ustawieniach wypłat" ma podany rachunek PL3010xxx9320, natomiast przelew wykonujesz z rachunku 1410xxx6368.

Jeśli chce mieć aktywowane wypłaty na PL3010xxx9320, to z tego rachunku musisz zrobić przelew weryfikacyjny. Jeśli jednak ma to być konto 1410xxx6368, to zaktualizuj go proszę w zakładce i ponów przelew.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów