Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry nie mogę wypłacić pieniędzy przez usługę Payu ponieważ wszystkie wpłaty wracają na konto lub są odrzucane wszystkie dane się zgadzają były sprawdzane Kilko krotnie a usułgi przelewy24 są nie aktywne już 3 miesiąc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:103915656 Wyślij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego w formie PDF na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. Skonsultuję to z odpowiednim działem.
@Client:103915656 Otrzymaliśmy od Ciebie zrzut ekranu, a nie pełne potwierdzenie, na którym będą widoczne dane właściciela rachunku, z którego wychodzi przelew. Ponownie proszę więc o przesłanie dokumentu w formacie PDF.
@Client:103915656 Otrzymałam informację, że w "Ustawieniach wypłat" ma podany rachunek PL3010xxx9320, natomiast przelew wykonujesz z rachunku 1410xxx6368.
Jeśli chce mieć aktywowane wypłaty na PL3010xxx9320, to z tego rachunku musisz zrobić przelew weryfikacyjny. Jeśli jednak ma to być konto 1410xxx6368, to zaktualizuj go proszę w zakładce i ponów przelew.