anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwa wypłata z POK kupującym 5000 zł na allegro lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
electrodrop
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

 

Mam problem z wypłatą POK dla dwóch klientów. Parę miesięcy temu sprzedałam dwie hulajnogi elektryczne, nowe oryginalnie zapakowane na gwarancji producenta. 

Sprzedaż była prywatna stąd żadnych paragonów i faktur. 

Po sprzedaży nie wchodziłam na profil allegro,poniewaz nie miałam takiej potrzeby. 

Dziś weszłam na profil, zauważyłam blokadę na koncie. 

Kupujący postarali się o rekompensatę z POK chociaż nikt się że mną nie kontaktował (telefonicznie), wiadomości na profilu były, jednak o nich nie wiedziałam.

Teraz allegro żąda ode mnie wpłaty 5000 zł, a kupujacy mają i używany już towar i pieniadze.

Hulajnogi były na gwarancji producenta, wystarczyło skontaktować się ze mną telefonicznie. 

Czy ktoś miał podobna sytuację? Jak mogę sobie z tym poradzić? 

oznacz moderatorów
117 ODPOWIEDZI 117
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mikeza każdy wniosek podlega rozpatrzeniu, nie wystarczy więc go wypełnić, aby otrzymać środki. Wypłaty z POK odbywają się z naszego konta, przekazujemy nasze (należące do Allegro) środki, a nie środki sprzedawcy.

A ewentualny regres wobec sprzedawcy to odrębna procedura, która jest stosowana w uzasadnionych przypadkach (nie z automatu).

oznacz moderatorów
mitjan-meble
#2 Obserwator#

Odrebna procedura? A wg nas automatyczna.. Czy ktos oszukał klienta ? nie... Pisze wyraźnie " nie udany zakup" .. 

Oryginalny mail:

Przekazaliśmy kupującemu ****** rekompensatę w wysokości 180,00 zł za nieudany zakup z dnia ***********. Z chwilą wypłaty środków kupujący przenosi wierzytelności na Allegro.pl sp. z o.o. Prosimy o wpłacenie tej kwoty na nasz rachunek bankowy:

63 1140 1124 0000 5165 0800 1010

Allegro.pl sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań

W tytule wpłaty wpisz: "Zwrot POK*******"

oznacz moderatorów
electrodrop
#9 Pomysłodawca#

Jeżeli każdy wniosek jest rozpatrzany to nie wiem kto te wnioski rozpatrzą. Jak można oddać taka kwotę bezpodstawnie! Kpina i tyle. 

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@mitjan-meble napisał: "Proponuje poczytać opinie pracowników allegro po forach - klient jak nie ma racji i tak ma racje."

Możesz tutaj wkleić link do tych opinii pracowników Allegro? Chętnie poczytam. 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@pulkownik66 @kostas11 @LEW433 @xyz96  My tutaj zastanawiamy się, a nie ma żadnej dodatkowej informacji od @electrodrop  - która rzuciła temat i znikła....

Cos mi tutaj nie pasuje, jakby chciała wyjaśnić to by odpowiadała 🤔...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@pinsplash cóż, za to właśnie - brak odpowiedzi - sprzedająca poniosła wcześniej konsekwencje, sytuacja po prostu powtarza się w tym wątku. Sprzedając w internecie warto sprawdzać swoją skrzynkę e-mail, również po sprzedaży.

Allegro w tym przypadku (ani w żadnym innym przypadku wypłaty z POK) nie dysponuje niczyimi pieniędzmi. Dysponujemy swoimi pieniędzmi. Zdarza się, że wypłaconą kwotę w odrębnej procedurze próbujemy odzyskać od sprzedawcy - i od tego uzależniamy odblokowanie jego konta (załącznik 9, część IV punkt 7 Regulaminu Allegro). Nie dzieje się to jednak z automatu, robimy to w uzasadnionych przypadkach.

oznacz moderatorów
electrodrop
#9 Pomysłodawca#

Nie zajmuje się sprzedażą a chciałam pozbyć się hulajnog tak jak na **piiip**. Jestem osobą prywatna, klient z łatwością mógł się ze mną skontaktować telefonicznie, tak jak ktoś wspominał mamy 21 wiek. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@msniezek "Allegro w tym przypadku (ani w żadnym innym przypadku wypłaty z POK) nie dysponuje niczyimi pieniędzmi. Dysponujemy swoimi pieniędzmi." - rząd też twierdzi, że dysponuje swoimi pieniędzmi😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
mrpartner
#12 Orędownik#

Taki młody i już kłamie ". Dysponujemy swoimi pieniędzmi." Wy nie macie swoich pieniędzy tylko przez nas zarobione ...

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mrpartner mam 44 lata, ale dzięki 🙂 A sprzedający mają swoje pieniądze? Czy swoich klientów?

oznacz moderatorów
asik777_a7
#9 Pomysłodawca#

no nie rozśmieszaj 🙂

Czy ty Macieju Śnieżek - Menadżerze Społeczności 🙂

czytasz to co wypisujesz w zdawkowych odpowiedziach  swoich ?

1. po pierwsze kogo obchodzi ile ty masz lat ? 

o ile mi wiadomo temat jest inny i na pewno nie wiek twój jest przedmiotem tego gg ani argumentem w sprawie  hulajnog  !

2. sprawa kolejna o ile jeszcze nie wiesz, mimo swojej długoletniej kariery i doświadczenia jako - "Odpowiadacz - wstrętnym Sprzedawcą " ( w obronie Kupujących oraz procedur Allegro ) to postaram się Ci przypomnieć ze jesteście POŚREDNIKIEM - w  UMOŻLIWIANIU Kontaktów i Transakcji pomiędzy STRONAMI tj. Sprzedawców i Kupujących i za To pobieracie wszelkiego Rodzaju PROWIZJE wiec Tak - SPRZEDAJĄCY mają Swoje Pieniądze i Swoich klientów - w przeciwieństwie do Was POŚREDNIKA Allegro - który zarabia tylko od SPRZEDAWCÓW na zbieraniu Prowizji od Sprzedaży oraz Wystawiania Towarów przez Sprzedawców i na tym POWINNIŚCIE ZAKOŃCZYĆ Swoją Działalność - czego nie robicie tylko wścibiacie nos we Wszystko co Was jako Pośrednika nie powinno dotyczyć i faktycznie Nie dotyczy bo NIE JESTEŚCIE STRONĄ TRANSAKCJI a TYLKO POŚREDNIKIEM w Umożliwieniu Transakcji i Powinniście tylko za to Pobierać swoją Prowizję ! za pośrednictwo czyli % od sprzedaży od Sprzedających oraz prowizję za wystawiane towary przez Sprzedawców ( oraz dodatkowo - ale to jest już nie na temat - prowizję za reklamy czy wyróżnienia towarów ). 

3. Reasumując wasze tzw. pieniądze - nie zarabiacie tylko pobieracie prowizje jako POSREDNIK - a te prowizje płacą Wam TYLKO Sprzedawcy którzy Sprzedają swój towar za który odpowiadają prawnie, finansowo i jakościowo   ( więc TAK - Sprzedawcy mają swoich klientów tj. Kupujących i Sprzedawcy mają swoje pieniądze z wypracowanej sprzedaży w przeciwieństwie do POŚREDNIKA Allegro, który pobiera PROWIZJĘ a przynajmniej ma takie prawo od umożliwienia Sprzedaży i od wystawiania Towarów przez SPRZEDAWCÓW ! - bez Nas nie istniejecie -

4. Może z tego zdaj sobie sprawę i przestań odpowiadać w taki sposób w jaki odpowiadasz bo Allegro to tylko Pośrednik a nie strona Transakcji  a chyba o tym ZAPOMNIELIŚCIE o czym świadczą wasze tzw. dodatkowe usługi - przykład BOK     ( i spr. z tego tematu hulajnog i zwrotu 5000 zł kupującym - oraz NIE odebranie towaru od Kupujących za który ZWRÓCILIŚCIE  pieniądze - a przepraszam był to wasz towar ? wy byliście stroną transakcji ? może byliście Sprzedawcą ? )

5. a oto kolejne  przykłady - nadgorliwości Pośrednika Allegro : 

- Dyskusje ( może otwierać TYLKO - Kupujący /  Sprzedawca musi wg pośrednika  tylko natychmiast odpowiadać bo jak nie to pośrednik go ukarze np. blokadą konta 🙂 - ale już Sprzedawca nie może otworzyć Dyskusji - bo przecież my nie mamy w ogóle problemów z Kupującymi , no nie w ogóle ! 

- Komentarze i ocena Transakcji - Tylko dla Kupujących narzędzie - utworzone przez Pośrednika , a może raczej ZMODYFIKOWANE -  lata temu , bo Kupującym nie pasowało ze ich też się ocenia i ze też dostają - Komentarze - na temat ich postępowania wobec Sprzedawców  ( no tak jak był komentarz ze nie zapłacił ,      że zblokował towar licytacją i płacąc  na miesiąc , a ze zwrotem pobranej prowizji przez pośrednika Sprzedawca ma problem , lub ze nie ma kontaktu z Kupującym bo telefon nie istnieje, adres do wysyłki to "budka telefoniczna w szczerym polu " a i jeszcze jedno Kupujący ma nr. klienta i żadnej historii na karcie poza tzw. kontem widmo ) -  TEŻ bym płakała jako taki Kupujący - że Sprzedawca może zrobić mi antyreklamę bo jestem np. Nieuczciwym Kontrahentem  i żeby inni Sprzedawcy , nie sprzedawali mi towarów ) - No proste / ale Pośrednik Allegro jakoś tego nie rozumie - Sprzedawca ma płacić prowizję Pośrednikowi tylko,        być ocenianym przez Kupujących i piąć się w karierze na Super Sprzedawcę lub być karanym przez pośrednika - ZERO prawa do głosu !

- BOK dla Kupujących / a gdzie BOS  - no bo i po co ?

Więc pytam - gdzie zastosowanie prawa o równości STRON Transakcji - Pośredniku ( a gdzie zastosowanie przepisów prawa do was jako Pośrednika i waszych obowiązków ) ???

5. Proponuję zastanowić się zanim znowu odpowiesz, nie na temat - może powinieneś jednak te ogromne doświadczenie wieloletnie, jednak Uzupełnić zanim znowu odpiszesz TAKI BZDURY ! 

Wychodzicie przed orkiestrę - jako Pośrednik ( przykład z hulajnogami jest doskonałym przykładem - zwróciliście 5000 zł jakimś Kupującym , nie będąc ani stroną transakcji ani właścicielem Hulajnog . Co wiecej oddaliście tak potężną kasę ( za zużyte i chyba popsute hulajnogi jak za Nowe które miały gwarancje )- mało tego to nie poprosiliście o zwrot tych hulajnog a to trzeba być już ORŁEM Nielotem - aby taki numer wyciąć jako Pośrednik ! i na koniec blokujecie konto Sprzedawcy prywatnemu i wysyłacie mu re- fakturę na 5000 zł zeby wam zwrócił bezprawnie oddaną kasę Kupującym bo zrobił to wasz BOK - nie odzyskujac hulajnog dla Sprzedawcy i to wszystko jako POŚREDNIK - który nie był stroną transakcji i nie mieliście ani prawa ani obowiązku wchodzić w kompetencje SPRZEDAWCY - NIE BYLIŚCIE STRONĄ TRANSAKCJI / ani WŁAŚCICIELEM TOWARU a tylko POSREDNIKIEM ( który pobrał prowizję od 5000 zł od Sprzedawcy ) i stworzył hybrydę  typu BOK na użytek Kupujących aby mogli "wyłudzać zwroty "- od Pośrednika - zamiast kontaktować się ze Sprzedającym w spr. niby wadliwego towaru ) i jeszcze zostawiacie Kupującym Towar i oddajecie Kasę ( którą potem chcecie ściagnąć od Sprzedawcy , nie oddając hulajnogi bo ich nie odebraliście a  i jeszcze zatrzymujecie prowizję od sprzedaży od tych 5 tyś zł - no bo 45 dni na zwrot już miną prawda ?  SUPER Biznes jako Pośrednik !

SZUKACIE JELENIA ?

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@asik777_a7 nie wiem, kogo obchodzi ile mam lat - pisząc o swoim wieku prostuję tylko oczywiste nieprawdy zawarte w wypowiedzi przedmówcy: "taki młody i już kłamie".

Cała reszta Twojego wpisu jest podobna do innych Twoich wpisów - napastliwa i nieprzyjemna, a także poddająca w wątpliwość same podstawy, fundamenty działalności Allegro, których nie planujemy zmieniać. Dlatego zostawiam go bez komentarza.

oznacz moderatorów
asik777_a7
#9 Pomysłodawca#

Odpowiadając  

Menadżerowi Społeczności który rzekomo powinien być osobą neutralną w stosunku do omawianej sprawy np. przedmiotowych hulajnóg oraz postepowania Pośrednika Allegro względem Sprzedającej

- to jako osoba Neutralna, powiem, iż odbierasz bardzo personalnie - opinie osób które są Sprzedawcami i zazwyczaj, nie chcesz komentować, ich zdania zasłaniając się:

- tajemnicą spółki lub

- własnym doświadczeniem,

- a w zasadzie poza argumentem chyba jedynym jaki podnosisz w stosunku do "bezprawnego zwrotu z BOK - 5000 zł za hulajnogi Kupującym - za Sprzedawcę"

to fakt, że przez 2 msc. Allegro nie potrafi skontaktować się ze Sprzedawcą, bo Sprzedająca nie odbierała od Was wiadomości e-mail  ( a może powiedz mi dlaczego miała niby odbierać ten e-mail od Was od Pośrednika - który pobrał już swoją prowizję za pośrednictwo ? 

Przepraszam o czym miała Sprzedająca  z wami rozmawiać ? - byliście stroną transakcji ? no chyba nie , bo jesteście jako Allegro tylko Pośrednikiem w kontaktowaniu stron transakcji .

Jeśli jest inaczej to mnie oświeć  - albo nie może mnie i pozostałych, nie oświecaj bo nie masz ani możliwości , ani chyba wiedzy w tym temacie, no i nie komentuj moich wypowiedzi - daruj sobie, bo jeśli MERYTORYCZNIE nie potrafisz odnieść się do moich argumentów, iż wasze procedury tj. Allegro wykraczają poza zakres waszych obowiązków jako tylko Pośrednika dla stron transakcji to naprawdę nie odpowiadaj wcale bo ani mi na tym nie zależy i w zasadzie nie interesuje mnie czytanie w temacie:

- Hulajnóg i nieuprawnionego zwrotu 5000 zł Kupującym przez BOK - Pośrednika Allegro ( który ani nie był stroną transakcji ani nie miał prawa wchodzić w kompetencje Sprzedawcy i decydować w sprawie zwrotu za towar który nie był waszą własnością i nie byliście Sprzedawcą.

Co to w ogóle było w waszym wydaniu ?

To Ty nie potrafisz logicznie odpowiedzieć i nie tylko mi, ( innym też bo skupiasz się np. na własnej osobie i prostowaniu żartu którego najwyraźniej, nie zrozumiałeś bo dot. twojego wieku ? i to są twoje merytoryczne odpowiedzi, np.  w temacie Hulajnóg ?

hymmm,  ponadto w Twojej opinii mój wpis a przepraszam wpisy są wg. Ciebie "napastliwe i nieprzyjemne " - bo co bo Ci nie pasują ? bo nie umiesz na nie odpowiedzieć ?  w czym masz problem ?

Może problem tkwi w tym, że ja uwidaczniam nieprawidłowości w waszym postępowaniu i stoję murem za Sprzedawcą  którą jako Pośrednik chcecie   "zrobić w przysłowiowe jajo - zamiast jej pomóc "

i jeszcze jedno -  cytując twoją wypowiedź skierowaną do mnie - 

Cała reszta Twojego wpisu jest podobna do innych Twoich wpisów - napastliwa i nieprzyjemna ..... a także poddająca w wątpliwość same podstawy, fundamenty działalności Allegro, których nie planujemy zmieniać.  Dlatego zostawiam go bez komentarza."

Teraz to mnie "rozwaliłeś " - jestem pod wrażeniem, Twojej wiedzy i doświadczenia a także użytych argumentów - Na prawdę tylko na tyle Cię stać ?

To ja mam prośbę - NIE ODPOWIADAJ  i NIE KOMENTUJ moich wpisów  skoro,    NIE UMIESZ i NIE MOŻESZ odpisać obiektywnie, ale też NIE zarzucaj mi, że moje wpisy są nieprzyjemne i napastliwe ( bo to, że mam inne zdanie niż Ty - pracowniku Allegro i Ci ono nie pasuje to NIE ZNACZY, że Ty jako pracownik Pośrednika Allegro - MASZ  RACJĘ ),

..... bo Niestety ale NIE MASZ, i jesteś STRONNICZY a powinieneś być NEUTRALNY , a co gorsze wprowadzasz w błąd Sprzedawcę Hulajnóg - próbując winę zrzucić na Sprzedawcę a ewidentnie wina jest po Stronie Pośrednika Allegro i decyzji waszej hybrydy zwanej – BOK .

To na tyle względem Twojej wrażliwości i braku obiektywnego podejścia. 

Mam tylko nadzieję że Sprzedawca - electrodrop , pozwie Pośrednika Allegro      do Sądu - bo wówczas mimo, że "Pośrednik Allegro nie planuje zmieniać, podstaw i fundamentów działalności Allegro - to może chociaż Sąd, zobliguje Was do Zmian - które są lekko na przekór z Prawem i które wg. Ciebie ja niby poddaję w wątpliwość - więc Ty jako pracownik Pośrednika Allegro , zostawiasz bez komentarza ), ........... a w ogóle to umiesz skomentować ten problem Sprzedawcy Hulajnóg z Pośrednikiem Allegro w sposób obiektywny i merytoryczny ? 

........ więc może już Nie Komentuj 🙂

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@electrodrop Skoro sprzedajesz towar, jakikolwiek, niezależnie czy firmowo, czy prywatnie, to Twoim zasmarkanym obowiązkiem jest sprawdzać pocztę. Kupujący mają prawo do reklamacji i musisz wiedzieć czy nie chcą skorzystać z tego prawa. Z własnego lenistwa narobiłaś sobie kłopotów.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1  z opisu sytuacji wynika, że faktycznie poczta nie była sprawdzana, ale był podany kontakt telefoniczny, z którego nikt nie skorzystał. W tej sytuacji jest to trochę dziwne, że kupuje ktoś produkt za 5000zł i nawet nie chce mu się zadzwonić do sprzedawcy w przypadku problemu tylko pisze do niego maile ? Ja mam klientów, którzy łapią za telefon, bo im gratisa za 2zł zapomniałem dorzucić do paczki, a tutaj 5tys i w sumie zlewka.

Co nie zmienia faktu, że pocztę warto odbierać 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mikeza umówmy się, że trudno udowodnić tezę typu "nikt do mnie nie dzwonił". Praktycznie codziennie spotykamy się z takimi uzasadnieniami, które z pewnością przynajmniej w części przypadków są nieprawdziwe.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

- błędne rozumowanie. Kiedyś otrzymałem zwrot nieodebranej przesyłki pobraniowej przez kupującego. 3 razy dzwoniłem do kupującego, że przesyłka jest awizowana - nikt nie odbierał tel. Stanowisko Allegro - nie mogą udowodnić, że kontaktowałem się z kupującym. A tutaj widzę wręcz odmienne stanowisko. Coś jest chyba nie tak.... Proszę udowodnić , że kupujący dzwonił do sprzedającego.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
asik777_a7
#9 Pomysłodawca#

a właśnie że NIE JEST "zasmarkanym obowiązkiem - Sprzedawcy " - sprawdzać poczty od pośrednika allegro , który jest tylko pośrednikiem a nie stroną umowy i pobrał już swoją prowizję za pośrednictwo w transakcji tj. umożliwienie wystawienia towaru oraz jego sprzedania Sprzedawcy. 

Z tego co pisała - Sprzedawca - to kontakt do sprzedawcy był , więc Kupujący powinni kontaktować sie ze sprzedawcą a nie z pośrednikiem Allegro ( przecież Pośrednik już wykonał swoją robotę czyli pobrał prowizję za udaną sprzedaż i wystawianie towarów  i to od Sprzedawcy ,

wiec po co wtracają się w spór czy reklamację który wyszedł od Kupujących ?

Kupujący kupił nowy towar na gwarancji producenta i miał kontakt telefoniczny i meilowy oraz adres pocztowy Sprzedawcy ( taki adres ma też Allegro )- Mamy XXI wiek - jesli ktoś chce - Kupujacy coś zareklamować , zwrócić , - to załatwia to bezpośrednio ze SPRZEDAWCĄ  lub jeśli chce skorzystać z gwarancji to ma adres do producenta - przedmiot był na gwarancji - 

nie bardzo widzę postawę do wkraczania pośrednika - dla niego temat był zakończony, sprzdaz była zakończona ,prowizje przez posrednika pobrane wiec po co ingerował ?  w takiej sytuacji allegro odpowiada aby kupujacy - kontaktował sie ze Sprzedawcą ( są rózne sposoby , no może napisać grzecznościowo do sprzedawcy , może zadzwonić ale nie musi - moze przekazać w jakiś sposób "informacje ze jest problem z hulajnogami od kupujacych " ale Sprzedawca nie musi zareagować tj. wdawać sie w dyskusje czy wyjasnienia z pośrednikiem  - moze zadzwonić sam czy napisać do kupujących ( ale powinni to zrobić kupujacy ).

Ale na pewno allegro nie powinno zwracać kasy za sprzedawcę ! a co ciekawe nie odebrać tych hulajnog a zwrócic kasę . To nie allegro sprzedawało i było właścicielem tych hulajnog , to nie allegro było producentem i dawało gwarancje na te hulajnogi - więc jeśli Pośrednik allegro nie stworzyłby by hybrydy typu BOK  - to nie miał by w tej chwili problemów, a przecież pośrednik allegro nie jest stroną transakcji - on ją tylko umożliwia / allegro - nie jest właścicielem przedmiotu jest nim Sprzedawca , i allegro nie jest producentem i nie ma odpowiedzialności z tytułu gwarancji bo jej nie daje . 

sprzedawca nic tu nie zawinił a meila od allegro nie musiał odbierać ani na niego odpowiadać,

temat był pomiędzy stronami tzn. Sprzedawcą i Kupujacymi i to na tyle . pozdrawiam 

 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Jeszcze parę słów sprostowania - nie chcę się pastwić, ale szczególnie stałych bywalców prosiłbym, aby zakładali możliwość, że wersje przedstawiane tutaj przez niektóre osoby mogą hmm... nieco odbiegać od faktycznego przebiegu, a przynajmniej pomijać niektóre aspekty sprawy.

Rzeczywiście mówimy o dwóch hulajnogach - każda kupiona przez innego kupującego. Łącznie sprzedaż hulajnóg wygenerowała 4 dyskusje (od 4 różnych kupujących), 2 z nich zgłaszało niezgodność z opisem (czytaj: hulajnoga nie nadaje się do użytku) a 2 - brak towaru. Dyskusji nie było więcej, ale sprzętu owszem - po prostu w pewnym momencie konto zaczęło budzić nasze wątpliwości i je zablokowaliśmy.

Przez cały ten czas nie było żadnej reakcji sprzedawcy - ani na dyskusje, ani na blokadę konta (chociaż miał na nim trwające oferty ze sprzętem, wartym łącznie... dużo pieniędzy - przypominam, że sprzedawca to osoba prywatna). Dyskusje założone w okresie 31.07-18.08, pierwsza odpowiedź sprzedawcy w ramach jednej z nich - 29.09.

Co dokładnie powinno w tej sytuacji zrobić Waszym zdaniem Allegro? Tylko proszę poważnie - bo sugestia "zadzwonić do sprzedającego" taka nie jest.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@msniezek Jeżeli było tak, jak piszesz, Wasza reakcja jest prawidłowa.

P.S. Nie odzywam się do Ciebie!!!! Ty wiesz dlaczego!

Ula

Ula
oznacz moderatorów