Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klint zgłosił reklamacje :
Problem: wada wykryta podczas używania
Opis: Piła nie odpala.
Oczekiwane rozwiązanie: zwrot pieniędzy, 998,60 zł
warunki reklamacji: reklamacja ustawowa
Po przysłaniu na serwis piła okazała się sprawna i brak odpalenia wynikał z błędu klienta . Piła jest sprawna i nie stwierdzono wady fabrycznej . Reklamacja została odrzucona .
Teraz klient wystąpił do POK o zwrot pieniędzy .
Czy ma on racje?
Sprawa dotyczy: Wyjaśnij problem. Nowy wniosek w ramach Allegro Ochrony Kupujących [218699-1763798087]
Do zamówienia nr c1faa631-a2cd-11f0-8d49-a16d7ed74f8d z dnia 6.10.2025
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@www_ewimax_pl więc wyjaśnij problem , Maz papier z serwisu .
@mdrogeria Odpisaliśmy że piła jest sprawna i odrzuciliśmy reklamacje . Jesteśmy jednocześnie również serwisem. On chce jednak zwrot pieniędzy i wystąpił z tym do POK.
@www_ewimax_pl Zmieściłeś się w ramach czasowych to reszta to nie Twoja sprawa , będą mięli gest to wypłacą , Masz decyzję podmiotu uprawnionego i tego nie mogą podważyć
@www_ewimax_pl jeśli to pierwsza reklamacja, to zwrotu kasy nie może żądać, ale jak się pracownik Allegro nie zorientuje, to może przyklepać zwrot z AOK