Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uwaga na Client:104082740.
Podejrzany podmiot. Pieniędzy na PAYU nie otrzymałem. Zakup odbył się w niecałą godzinę po zamieszczeniu na allegro o godzinie 00:01.
Zakup na
Ander Jrco
ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami
tel. 722 706 898
email. andernwix956@outlook.com
To jest oszustwo.
Przypatrz sie masz 2x .pl w linku a adres domeny to nie allegro bo masz dalszy ciag po myslniku
Dzięki wielkie za pomoc mało brakło a bym się wkopał. Wolałem najpierw zapytać o opinie i wiem wszystko. Dziękuję i pozdrawiam
Tak jak ktoś napisał jestem jeleniem że zaufałem i wysłałem przedmiot na podstawie potwierdzenia transakcji z unicreditbank.europe@accountant.com Udało mi się jednak z tego wybrnąć, paczka wraca do mnie. Niezbędny był język włoski aby to wyjaśnić we włoskim oddziale DPD BRT (tam nikt nie mówi po angielsku). Było bardzo ciężko bo paczka była już w rękach kuriera pomimo podjęcia interwencji 3-4 godziny od nadania paczki w punkcie a jej czas dostarczenia to 4 dni. Nauczka na całe życie i przestroga dla innych.
Uzytkownik podający się za Lynn Lill( poprzednio jako Paweł Lyll),118340365 adres e- mail thomasenglewoo.d75@gmail.com, tel.666666765, podający adres ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań, dokonal podejrzanego zakupu. Wielokrotnie był zglaszany przez spolecznosć Allegro , niby był blokowany, ale nadal dokonuje zakupów. Kod pocztowy, ktory on podaje, nie nalezy do Poznania, dzwonilam, nie odbiera, nie ma zamiaru nic kupic. Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie mojej opłaty za sprzedaż
@12345kalina dziękuję za Twoje zgłoszenie! Otrzymałaś już korektę naliczonej opłaty.
Witam ta sama sytuacja jak powyżej. Niby kupił produkt z odbiorem osobistym. Client:118340644. Lynn lill tel . 666 666 765. Nie rozumiem dlaczego sytuacja się powtarza. Proszę o korektę naliczonej opłaty.
@romekzaq dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konto tej osoby jest już zablokowane, a na Twoim koncie jest już korekta naliczonej opłaty.
Dziś znów był aktywny. Kupił na 500 zł. Prowizja 53 zł. Allegro wniosek o zwrot prowizji odrzuciło, mimo, że konto już było zablokowane przez nich. Adres ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań powtarzający się tutaj jako oszustwo nie wystarczyło do anulowania prowizji.
Ba .. ten ktoś zdążył wystawić mi NEGATYWA, którego nie skasowali.
Wydaje mi się, że czas wynająć prawnika. Dobrego, gdyż jest to już wielokrotnie wykazane oszustwo na portalu Allegro i może to być albo ich pracownik, albo ulubieniec z tego forum.
Sprawa grubo śmierdzi.
@brakestop poinformowałam Cię w już innych wątkach w tej sprawie, abyś złożył odwołanie o zwrot prowizji (wniosek, który złożyłeś był rozpatrywany automatycznie) natomiast w kwestii negatywnego komentarza jeszcze działam, więc tutaj proszę o cierpliwość.
Rozumiem. Sorry, ale ja od 1998 roku pracuję jako specjalista IT, ABI, analityk systemów informatycznych i zarządzam również swoimi sklepami internetowymi. Administruje systemami sprzedaży i obsługuję wiele innych portali. Przyzwyczajony jestem ze swojej strony, że działam natychmiast. Kilkugodzinne czekanie lub brak reakcji przy sprzedaży produktów o wartości kilku tysięcy za sztukę i ewentualna utrata potencjalnego klienta, który w tym czasie mógłby dokonać zakupu, ale zrezygnował to właśnie ten moment, kiedy przedłużanie się w nieskończoność na reakcję i działanie doprowadza do nerwicy i złości.
Wybacz. Do jutra pomilczę.
Dzień dobry,
Dzisiaj w nocy mój przedmiot został zakupiony przez podejrzane konto.
Człowiek ten kontaktował się także ze mną drogą mailową, próbując wymusić wysyłkę przedmiotu podając fałszywe dane o wykonaniu płatności.
Proszę o zablokowanie konta tej osoby oraz nie naliczanie prowizji za sprzedaż.
Pozdrawiam
@arljazz To konto jest już zablokowane. Dziękuję za zgłoszenie.
A co dalej z moim ogłoszeniem? Nie widzę opcji, żeby je ponownie wystawić.
Co z prowizją?
Ponawiam moją prośbę o możliwość ponownego wystawienia ogłoszenia oraz o anulowanie prowizji od sprzedaży.
@arljazz otrzymałeś już korektę naliczonej opłaty.
Natomiast ogłoszenie nie zostanie wznowienie, ponieważ kupujący wybrał płatność przy odbiorze, konieczne będzie ponownie wystawienie oferty.
Dzień dobry,
Historia jak wszystkie w tym wątku. Mój przedmiot sprzedany i emaile z przewijającego się tu adresu email woodlill779@gmail.com.
Proszę o zablokowanie konta tej osoby oraz nie naliczanie prowizji za sprzedaż. Client:118473779
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dziękuję!
@dzioxy Dzięki za zgłoszenie!. Konto zostało zablokowane. Skierowałam również prośbę o zwrot prowizji. 🙂
@w_kiwiDziękuję bardzo!
@dzioxy Korekta została wykonana. Zobaczysz ją w swoich rozliczeniach z Allegro. 🙂