Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uwaga na Client:104082740.
Podejrzany podmiot. Pieniędzy na PAYU nie otrzymałem. Zakup odbył się w niecałą godzinę po zamieszczeniu na allegro o godzinie 00:01.
Zakup na
Ander Jrco
ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami
tel. 722 706 898
email. andernwix956@outlook.com
@wyprzedaje dziękuję za Twoje zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
znowu to samo, plaga, ponownie zepsuta aukcja
@wyprzedaje dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
U mnie identyczna sytuacja:
Lynn Andrew
tel: 666 666 765
e-mail: walkerrice@proton.me
Mail do Allegro w sprawie prowizji już poszedł.
@aragorn_07 Konto zostało już zabezpieczone
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam dziś nastąpił zakup mojej konsoli Xboxa z takiego konta:
Brak.
Naliczono mi prowizję 80 zł, konsola została zdjęta z aukcji a kontaktu ze sprzedającym brak i jak czytam to jest plaga. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy już nie można nic wystawić na allegro?
Kolejny przypadek dotyczy aukcji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/sony-a7-ii-15149-zdjec
Wygrał ją: Client113821517
Podpisujący się jako:
Lynn Lill
tel: 666 666 765
e-mail: allisonwillingham@outlook.com
Po czym otrzymałem takiego e-maila (mimo, że kupujący wybrał opcję odbioru osobistego):
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:Data:Nadawca:Adresat:
SONY A-7 II - 15149 zdjęć |
Sun, 27 Aug 2023 08:41:51 +0100 |
Dawid Kassner <kassnerdawid95@gmail.com> |
@Client:112396645 Bardzo dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zablokowane. W sprawie zwrotu opłaty za sprzedaż napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
U mnie dzisiaj tez:
U mnie ta sama sytuacja.
Odbiorca: Lynn Lill
Nr tel. 666 666 765
Mail: jameskij1@proton.me
Client: 114526145
Kupił telefon za 3000zł z odbiorem osobistym.
Gdzie mogę się ubiegać o zwrot niesłusznie naliczonej prowizji?
Proszę o blokadę konta dla tego użytkownika.
@Flyjeep dziękuje za Twoje zgłoszenie! Konto jest już zablokowane, sprawdziłam też, że otrzymałeś już korektę naliczonej opłaty.
Chciałem zgłosić fałszywego klienta, który dziś kupił ode mnie lustrzankę i widzę że jego dane przewijają się tutaj już kilka razy
Client:114526145
Odbiorca |
Lynn Lill |
666 666 765 |
jameskij1@proton.me |
@krzysio692 dziękuję za Twoje zgłoszenie! To konto jest już zablokowane. Otrzymałeś już korektę opłat związanych z tą transakcją.
Dzień dobry zgłaszałem zakup za pobraniem przez oszusta - chodzi o aparat fotograficzny . Pani moderator obiecała wykasowanie tej sprzedaży z mojego konta. Mimo to aparat mam cały czas w rubryce - ostatnio sprzedane. Czy można coś z tym zrobić?
@giacomelli_2007 Przykro mi, ale nie ma możliwości, by usunąć tę informację z zakładki.
Mam tylko nadzieję, że to nie liczy sie do sprzedaży gdyż produkt jest zaznaczony na zielono jako sprzedany.
@giacomelli_2007 Co dokładnie masz na myśli? Opcja w tym zamówieniu to odbiór osobisty, czyli transakcja w każdym razie byłaby poza Allegro. Na Lokalnie nie prowadzimy też "jakości sprzedaży".
Nie o tym pisałem. Na odbiór osobisty zmieniłem teraz w nowej aukcji bo wasza aplikacja pozwala oszustowi kupić za pobraniem produkt a potem kontaktować się ze sprzedawcą i nakłaniać go do wysyłki na "piękne oczy" najlepiej za granicę. Facet przez wielu użytkowników został zweryfikowany jako oszust i naciągacz, a Wy nie potraficie go skutecznie zablokować pomimo tego, że posługuje się tym samym numerem telefonu od kilku lat. Rozumiem, ze numer telefonu niewinny tylko człowiek, który nim się posługuje... Moje pytanie dotyczyło tego czy aparat fotograficzny ktory oszust "zakupił" za pobraniem i gdyby nie moja reakcja i czujność pewnie oszust chciałby go wyłudzić, będzie dalej widniał w sekcji jako sprzedane? Proszę to usunąć ze statystyk sprzedaży mojego konta. Pozdrawiam
@giacomelli_2007 przykro mi, ale tak jak napisała Wiktoria, nie mamy możliwości usunięcia tego zakupu z zakładki.