anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ponowne wygenerowanie etykiety do przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Witam

Poproszę jak wygenerować nową etykietę do przesyłki. 

Poprzednia straciła ważność

 

 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zarosniety_ogrod O które zamówienie chodzi? O sprzedaż na Lokalnie z 22 lutego? Podaj proszę więcej szczegółów, postaram się pomóc. 🙂 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Przesyłka z 20 grudnia 

Numer przesyłki 660166579332625132671894

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Nie widzę takiej sprzedaży na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Przesyłka oczekuje na nadanie. Etykiety które wydrukowałem w styczniu z zamówień między 20.12-28.01 straciły ważność. Potrzebuję wygenerowanie nowych do tych sprzedaży (około 12etykiet) wysyłkę dopiero za 2tyg uruchamiam. Proszę o pomoc  

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Usunęłam dla Ciebie etykietę dla zamówienia z 20 grudnia - sprawdź proszę, czy możesz wygenerować etykietę ponownie z poziomu Allegro Lokalnie. 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Rewelacja! 

W końcu ktoś mądry 🙂 dokładnie o to chodziło 

Czy mogłabyś dla mnie zrobić to samo z przesyłkami ze stycznia ? Od 1 do 31.01.2023? Usunąć te etykiety abym mógł wygenerować nowe

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Usunęłam etykiety dla paczek, w których miałam taką możliwość w podanym przez Ciebie wyżej przedziale czasowym. 🙂 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Rewelka! O to chodziło 😘

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Cieszę się, że mogłam pomóc 🙂 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Bardzo szybko i sprawnie. Zapamiętam 🙂 dzięki

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie, mam podobny problem jak w styczniu i prosiłbym o usunięcie juz  wygenerowanej etykiety abym mógł ponownie ją samodzielnie wygenerować i nadać

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Usunęłam etykietę. Spróbuj teraz nadać ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Witam witam, widze, dziękuję. jeszcze jedno zamówienie z maja 14,maj., bardzo prosze 🙂

Zarosniety_ogrod_0-1691422337252.png

 

 

oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Genialnie dziekuję :-****

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zarosniety_ogrod Jeśli chodzi o przesyłkę z maja, minęły prawie 3 miesiące. Jak to się stało, że dotąd nie zrealizowałeś tego zamówienia? 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

klientka poprosiła o wstrzymanie się z nadaniem. Miała groźny wypadek i trafiła do szpitala. otrzymałem od niej wczoraj informacje że jeśli jest taka możlwośc to juz można wysłać jej przesyłkę.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zarosniety_ogrod W porządku. Usunęłam również tę majową etykietę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zarosniety_ogrod
#8 Zapaleniec#

Witam potrzebuje ponownie pomoc o wycofanie stareilj i umożliwienie wygenerowania nowej etykiety 

Zamówienie z 24.08. 16.48 nowy Sącz 

Kwota 108.49pln

płatności: b898c459-0e69-4125-9a1e-478066b73684

oznacz moderatorów