Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję sprzedać swojego iPhone 14 pro max 1TB. Ktoś już go kupił chce zapłacić i niby aukcja jest zakończona ale tak naprawdę nadal jest widoczna/aktywna. Klient ciągle sygnalizuje błąd z płatnością bo nie może jej dokończyć. Co można z tym zrobić ?
Witam.
Po pierwsze - sprzedaż tego typu "wrażliwej elektroniki" na Allegro przez sprzedawców nie będących oficjalnymi przedstawicielami marek kończy się zazwyczaj BLOKADĄ KONTA, czasem prewencyjną na 60 dni, a czasem permanentną, zależnie od "widzi mi się" działu bezpieczeństwa. Zanim cokolwiek sprzedasz, to zweryfikuj (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) dane do wypłat, tak by móc przelać natychmiast kasę z rachunku Allegro na swoje konto. Bez tego nie próbuj sprzedawać, bo weryfikacja konta do wypłat dopiero po sprzedaży to "droga przez mękę" ciągnąca się czasem miesiącami.
Po drugie - tego typu przedmioty są często "wyłudzane" przez kupujących, którzy to niby już zapłacili. Dopóki nie ma środków na rachunku Allegro, maila od Allegro Lokalnie, że przedmiot został sprzedany, oraz aukcja nie została przeniesiona do zakładki OSTATNIO SPRZEDANE na Allegro Lokalnie to niczego nie wysyłaj.
Po trzecie - potencjalny nabywca nie musi ściemniać - ostatnio są duże problemy z płatnościami na Allegro Lokalnie. Ponoć właściwy zespół pracuje nad ich usunięciem.
Pozdrawiam. Marek.
Dziękuję za pomoc.
@wolfram32 Proszę, przekaż kupującemu, że jeśli ma problem z płatnością, to powinien sam podjąć z nami kontakt.
@wolfram32 po 1 jak sprzedajesz cokolwiek jako osoba prywatna na lokalnie to w każdej ofercie swojej masz mieć zapis wyłączam rękojmię, po drugie jakakolwiek wysyłka rzeczy dopiero jak kasa na koncie, po trzecie nagranie przed wysyłką że telefon działa i jego nr imei plus nagranie pakowania pancernego, po czwarte pilnujesz 2 lata czy ci dyskusji nie założył mimo iż nie musisz reklamacji rozpatrywać bo wyłączyłeś rękojmię to i tak musisz odpisać że z powodu akceptacji w ofercie wyłączenia rękojmi i zakupu z takim zapisem to nie musisz rozpatrywać reklamacji. A jak kupujący ma problem z płatnością to niech się allegro pyta a nie ciebie ty za system nie odpowiadasz.