anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z edycją zamówienia przed wysłaniem.

Client:70803494
#7 Wielbiciel#

Witam. Pierwszy raz spotkałem się z problemem edycji asortymentu u sprzedającego, a mianowicie - dokonałem zakupu kliku gniazd elektrycznych i łączników wraz z ramkami. Po przelaniu pieniędzy (212.00) zorientowałem się, że jeden asortyment ramek jest zamówiony innego producenta. Napisałem do sprzedającego maila o możliwość edycji, w tym czasie dotarła do mnie faktura wraz z odpowiedzią, że............nie ma możliwości  edycji zamówienia. Moje pytanie z tym związane - co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki, czy towar zostanie zwrócony do sprzedającego a ja dostanę zwrot pieniędzy ? Nadmienię, że cały proces wysłania towaru trwa około 4 dni. Dokonałem zakupu 1 maja a dzisiaj dostałem informację o wysłaniu przesyłki.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70803494 Czy kupiłeś towar od przedsiębiorcy? Czy poprosiłeś o fakturę na dane firmy?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:70803494
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Trzeba było anulować nie pisać. Nie ma możliwości, bo allegro za wszystko co niestandardowe odejmuje punkty w jakości sprzedaży i mówi, że to dla Twojego dobra. Taką paczkę lepiej odbierz i odeślij jako zwrot, szczególnie jeśli masz darmowy. Inaczej sprzedawca może dostać dodatkową opłatę za przesyłkę i będzie chciał Ci to od kwoty zwrotu odliczyć. A jak zależy Ci na czasie to w międzyczasie zrób nowe zakupy. Ewentualnie możesz zwrócić tylko ten niepasujący produkt.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

- Po pierwsze mylisz pojęcia - producent, sprzedający - to są różne rzeczy.

- Po drugie - myślę, że zakupiłeś towary u dwóch różnych sprzedających, potem przeszedłeś do koszyka, zaakceptowałeś wszystko i zapłaciłeś.

- Po trzecie - w koszyku widziałeś wszystkie transakcje, koszty wysyłki i zaakceptowałeś je - do kogo masz pretensje?

- Po czwarte - sprzedający otrzymał zamówienie - i je zrealizował (w tym przypadku do chyba było 2 sprzedawców).

- Po piąte - kontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym - przecież tutaj nikt nie jest stroną transakcji. FV została wystawiona - masz ja opłacić. Zamówiony towar masz odebrać. Nie odbierzesz przesyłki - owszem, możesz to zrobić. Sprzedający wrzuci to sobie na magazyn i będzie sobie "leżakować". Jednak FV będziesz mieć, lecz towaru nie.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów