Problem z edycją zamówienia przed wysłaniem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Pierwszy raz spotkałem się z problemem edycji asortymentu u sprzedającego, a mianowicie - dokonałem zakupu kliku gniazd elektrycznych i łączników wraz z ramkami. Po przelaniu pieniędzy (212.00) zorientowałem się, że jeden asortyment ramek jest zamówiony innego producenta. Napisałem do sprzedającego maila o możliwość edycji, w tym czasie dotarła do mnie faktura wraz z odpowiedzią, że............nie ma możliwości edycji zamówienia. Moje pytanie z tym związane - co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki, czy towar zostanie zwrócony do sprzedającego a ja dostanę zwrot pieniędzy ? Nadmienię, że cały proces wysłania towaru trwa około 4 dni. Dokonałem zakupu 1 maja a dzisiaj dostałem informację o wysłaniu przesyłki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:70803494 Czy kupiłeś towar od przedsiębiorcy? Czy poprosiłeś o fakturę na dane firmy?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trzeba było anulować nie pisać. Nie ma możliwości, bo allegro za wszystko co niestandardowe odejmuje punkty w jakości sprzedaży i mówi, że to dla Twojego dobra. Taką paczkę lepiej odbierz i odeślij jako zwrot, szczególnie jeśli masz darmowy. Inaczej sprzedawca może dostać dodatkową opłatę za przesyłkę i będzie chciał Ci to od kwoty zwrotu odliczyć. A jak zależy Ci na czasie to w międzyczasie zrób nowe zakupy. Ewentualnie możesz zwrócić tylko ten niepasujący produkt.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Po pierwsze mylisz pojęcia - producent, sprzedający - to są różne rzeczy.
- Po drugie - myślę, że zakupiłeś towary u dwóch różnych sprzedających, potem przeszedłeś do koszyka, zaakceptowałeś wszystko i zapłaciłeś.
- Po trzecie - w koszyku widziałeś wszystkie transakcje, koszty wysyłki i zaakceptowałeś je - do kogo masz pretensje?
- Po czwarte - sprzedający otrzymał zamówienie - i je zrealizował (w tym przypadku do chyba było 2 sprzedawców).
- Po piąte - kontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym - przecież tutaj nikt nie jest stroną transakcji. FV została wystawiona - masz ja opłacić. Zamówiony towar masz odebrać. Nie odbierzesz przesyłki - owszem, możesz to zrobić. Sprzedający wrzuci to sobie na magazyn i będzie sobie "leżakować". Jednak FV będziesz mieć, lecz towaru nie.
-
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.