anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z pobraniem etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
pujann
#9 Pomysłodawca#

Nie mogę pobrać etykiety, nie pobiera

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pujann widzę, że etykieta została wygenerowana, a przesyłka czeka na nadanie. Czy próbowałeś pobrać etykietę korzystając z innej przeglądarki? Co się dzieje, gdy próbujesz ją pobrać? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:73145578
#7 Wielbiciel#

Nie mogę pobrać etykiety nigdy z tym problemu nie było nie umiem skorzystać z innej przeglądarki czy jest możliwość wysłania etykiety na maila Beti1274@o2.pl

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:73145578 Cześć. Na Twoim koncie nie ma żadnej sprzedaży. Rozumiem, że chcesz wygenerować etykietę do zwrotu zamówienia? Z jakiej przeglądarki korzystasz?

oznacz moderatorów
Client:104762144
#7 Wielbiciel#
Klikając pobierz etykietę, odsyła mnie do strony pobrania....i wcale się nie pobiera. I tak kółko ładowania chodzi cały czas w kólko.gdy zaloguje się na telefonie albo innym urzędziu też nie da się pobrać ..
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104762144 W pierwszej kolejności sprawdź, czy sytuacja powtarza się w innej przeglądarce. Wyczyść pliki cookies i spróbuj ponownie wygenerować etykietę. Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi proszę zrzut ekranu, żebym mogła sprawdzić jak to wygląda i zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego. 

 

oznacz moderatorów
Client:104762144
#7 Wielbiciel#

IMG_20221024_132609.jpg

IMG_20221024_132635.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104762144 A czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Spróbuj ją zaktualizować 

oznacz moderatorów
Client:104762144
#7 Wielbiciel#

Ostatnia wersia 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104762144 Podaj mi proszę jej wersję. Zgłoszę to do Działu Technicznego.

Informację o wersji aplikacji znajdziesz po przejściu do karty "Więcej" na samym dole strony. 

ko_alka_1-1666611744942.png

oznacz moderatorów
Client:104762144
#7 Wielbiciel#

IMG_20221024_134504.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104762144 Pracujemy już nad tym problemem 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104762144 Wracam do Ciebie z informacjami — wdrożyliśmy poprawkę i powinieneś móc pobrać już etykietę w aplikacji. 🙂 Przepraszamy za utrudnienia. 

oznacz moderatorów