Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę pobrać etykiety, nie pobiera
@pujann widzę, że etykieta została wygenerowana, a przesyłka czeka na nadanie. Czy próbowałeś pobrać etykietę korzystając z innej przeglądarki? Co się dzieje, gdy próbujesz ją pobrać?
Nie mogę pobrać etykiety nigdy z tym problemu nie było nie umiem skorzystać z innej przeglądarki czy jest możliwość wysłania etykiety na maila Beti1274@o2.pl
@Client:73145578 Cześć. Na Twoim koncie nie ma żadnej sprzedaży. Rozumiem, że chcesz wygenerować etykietę do zwrotu zamówienia? Z jakiej przeglądarki korzystasz?
@Client:104762144 W pierwszej kolejności sprawdź, czy sytuacja powtarza się w innej przeglądarce. Wyczyść pliki cookies i spróbuj ponownie wygenerować etykietę. Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi proszę zrzut ekranu, żebym mogła sprawdzić jak to wygląda i zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego.
@Client:104762144 A czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Spróbuj ją zaktualizować
Ostatnia wersia
@Client:104762144 Podaj mi proszę jej wersję. Zgłoszę to do Działu Technicznego.
Informację o wersji aplikacji znajdziesz po przejściu do karty "Więcej" na samym dole strony.
@Client:104762144 Pracujemy już nad tym problemem
@Client:104762144 Wracam do Ciebie z informacjami — wdrożyliśmy poprawkę i powinieneś móc pobrać już etykietę w aplikacji. 🙂 Przepraszamy za utrudnienia.