Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Nie mogę pobrać etykiety, nie pobiera
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@pujann widzę, że etykieta została wygenerowana, a przesyłka czeka na nadanie. Czy próbowałeś pobrać etykietę korzystając z innej przeglądarki? Co się dzieje, gdy próbujesz ją pobrać?
 
					
				
		
Nie mogę pobrać etykiety nigdy z tym problemu nie było nie umiem skorzystać z innej przeglądarki czy jest możliwość wysłania etykiety na maila Beti1274@o2.pl
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:73145578 Cześć. Na Twoim koncie nie ma żadnej sprzedaży. Rozumiem, że chcesz wygenerować etykietę do zwrotu zamówienia? Z jakiej przeglądarki korzystasz?
 
					
				
		
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:104762144 W pierwszej kolejności sprawdź, czy sytuacja powtarza się w innej przeglądarce. Wyczyść pliki cookies i spróbuj ponownie wygenerować etykietę. Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi proszę zrzut ekranu, żebym mogła sprawdzić jak to wygląda i zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego.
 
					
				
		
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:104762144 A czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Spróbuj ją zaktualizować
 
					
				
		
Ostatnia wersia
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:104762144 Podaj mi proszę jej wersję. Zgłoszę to do Działu Technicznego.
Informację o wersji aplikacji znajdziesz po przejściu do karty "Więcej" na samym dole strony.
 
					
				
		
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:104762144 Pracujemy już nad tym problemem
 ko_alka
		
			ko_alka
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:104762144 Wracam do Ciebie z informacjami — wdrożyliśmy poprawkę i powinieneś móc pobrać już etykietę w aplikacji. 🙂 Przepraszamy za utrudnienia.