Problem z weryfikacją PayU, Przelewy 24

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile trzeba czekać na weryfikację. Już prawie miesiąc minął od wysłania przeze mnie dokumentów, przelewu 1,01 zł i ciągle przetwarzanie? Nie można się z nikim skontaktować, a blokują mi wypłatę środków. Znalazłem nawet nr telefonu do PayU, ale nie odpowiada, a na czat z robotem nie ma co liczyć. Jak to rozwiązać?
Andrzej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andrzejkotkowski Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam taki sam problem, czy może ktoś mi pomóc?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kamcialol Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny i przesłałeś niezbędne dokumenty do operatora PayU?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andrzejkotkowski Otrzymałam informację, że jeszcze dzisiaj administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam takie same problem. Czy może pani mnie pomóc ?
Z góry dziękuję za odpowiedź!))

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc. Jak na razie konto jest jeszcze zablokowane. Zobaczymy w poniedziałek.
Pozdrawiam
Andrzej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Kolejny dzień minął. Dalej mam blokadę wypłat. Rozumiem, że dostanę odsetki od przetrzymywanej kwoty? To jest ku**a chore. Wg PayU mój dowód osobisty jest podobny do zagranicznego znanego polityka. Oni chyba są poje**ni. Piszę do nich i bez odpowiedzi. Cały czas ta sama śpiewka. Nawet nie wiem czy to są prawdziwe wiadomości, bo jakoś dziwnie wyświetlają się bez polskich znaków. Czy to czas, by zdjąć aukcje i przejść na inną platformę? Skoro Allegro ma takich drobnych prywatnych sprzedawców gdzieś.
Pozdrawiam
Sfrustrowany użytkownik Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciekaw jestem czy to powszechnie stozowana praktyka. Jeżeli tak jest UOKIK winien się tym zająć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu już moderatorów brakuje, by zająć się problemem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy już dziś 16 października. Dalej mam zablokowane konto wypłat. Pisała Pani, że 11 października "administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto". Co się w tym temacie dzieje?
Wściekły użytkownik

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @andrzejkotkowski. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie. Poprosiłam doradcę o pilny kontakt w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam ten sam problem. Miesiąc. Wszędzie cisza...
10 minut temu próbowałam napisać do Payu przez formularz pytań na stronie internetowej Payu. I o cud, w 5 minut dostałem odpowiedź i odblokowanie.
Polecam spróbować

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @Kot_Pomaranczowy. Napisaliśmy do Ciebie wczoraj w tej sprawie. Nadali oczekujemy na odpowiedź od operatora. Gdy tylko dostaniemy odpowiedź, zostaniesz poinformowany w sprawie mailowej 45355776.
Moderatorka