anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją PayU, Przelewy 24

andrzejkotkowski
#8 Zapaleniec#

Ile trzeba czekać na weryfikację. Już prawie miesiąc minął od wysłania przeze mnie dokumentów, przelewu 1,01 zł i ciągle przetwarzanie? Nie można się z nikim skontaktować, a blokują mi wypłatę środków. Znalazłem nawet nr telefonu do PayU, ale nie odpowiada, a na czat z robotem nie ma co liczyć. Jak to rozwiązać?

 

Andrzej

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejkotkowski Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kamcialol
#7 Wielbiciel#

mam taki sam problem, czy może ktoś mi pomóc? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kamcialol Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny i przesłałeś niezbędne dokumenty do operatora PayU?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejkotkowski Otrzymałam informację, że jeszcze dzisiaj administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kot_Pomaranczowy
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam takie same problem. Czy może pani mnie pomóc ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź!))

oznacz moderatorów

andrzejkotkowski
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc. Jak na razie konto jest jeszcze zablokowane. Zobaczymy w poniedziałek. 

 

Pozdrawiam

Andrzej

oznacz moderatorów

andrzejkotkowski
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

 

Kolejny dzień minął. Dalej mam blokadę wypłat. Rozumiem, że dostanę odsetki od przetrzymywanej kwoty? To jest ku**a chore. Wg PayU mój dowód osobisty jest podobny do zagranicznego znanego polityka. Oni chyba są poje**ni. Piszę do nich i bez odpowiedzi. Cały czas ta sama śpiewka. Nawet nie wiem czy to są prawdziwe wiadomości, bo jakoś dziwnie wyświetlają się bez polskich znaków. Czy to czas, by zdjąć aukcje i przejść na inną platformę? Skoro Allegro ma takich drobnych prywatnych sprzedawców gdzieś. 

 

Pozdrawiam

 

Sfrustrowany użytkownik Allegro

oznacz moderatorów

kuba1923
#8 Zapaleniec#

Ciekaw jestem czy to powszechnie stozowana praktyka. Jeżeli tak jest UOKIK winien się tym zająć. 

oznacz moderatorów

andrzejkotkowski
#8 Zapaleniec#

Tu już moderatorów brakuje, by zająć się problemem. 

oznacz moderatorów

andrzejkotkowski
#8 Zapaleniec#

Mamy już dziś 16 października. Dalej mam zablokowane konto wypłat. Pisała Pani, że 11 października "administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto". Co się w tym temacie dzieje?

 

Wściekły użytkownik

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @andrzejkotkowski. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie. Poprosiłam doradcę o pilny kontakt w Twojej sprawie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kot_Pomaranczowy
#8 Zapaleniec#

Miałam ten sam problem. Miesiąc. Wszędzie cisza...
10 minut temu próbowałam napisać do Payu przez formularz pytań na stronie internetowej Payu. I o cud, w 5 minut dostałem odpowiedź i odblokowanie.
Polecam spróbować

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Kot_Pomaranczowy. Napisaliśmy do Ciebie wczoraj w tej sprawie. Nadali oczekujemy na odpowiedź od operatora. Gdy tylko dostaniemy odpowiedź, zostaniesz poinformowany w sprawie mailowej 45355776. 


   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów