Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Ile trzeba czekać na weryfikację. Już prawie miesiąc minął od wysłania przeze mnie dokumentów, przelewu 1,01 zł i ciągle przetwarzanie? Nie można się z nikim skontaktować, a blokują mi wypłatę środków. Znalazłem nawet nr telefonu do PayU, ale nie odpowiada, a na czat z robotem nie ma co liczyć. Jak to rozwiązać?
Andrzej
 w_kiwi
		
			w_kiwi
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@andrzejkotkowski Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
 
					
				
		
mam taki sam problem, czy może ktoś mi pomóc?
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Kamcialol Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny i przesłałeś niezbędne dokumenty do operatora PayU?
 w_kiwi
		
			w_kiwi
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@andrzejkotkowski Otrzymałam informację, że jeszcze dzisiaj administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto.
 
					
				
		
Dzień dobry, mam takie same problem. Czy może pani mnie pomóc ?
 
Z góry dziękuję za odpowiedź!))
 
					
				
		
Dziękuję za pomoc. Jak na razie konto jest jeszcze zablokowane. Zobaczymy w poniedziałek. 
 
Pozdrawiam
Andrzej
 
					
				
		
Dzień dobry
 
Kolejny dzień minął. Dalej mam blokadę wypłat. Rozumiem, że dostanę odsetki od przetrzymywanej kwoty? To jest ku**a chore. Wg PayU mój dowód osobisty jest podobny do zagranicznego znanego polityka. Oni chyba są poje**ni. Piszę do nich i bez odpowiedzi. Cały czas ta sama śpiewka. Nawet nie wiem czy to są prawdziwe wiadomości, bo jakoś dziwnie wyświetlają się bez polskich znaków. Czy to czas, by zdjąć aukcje i przejść na inną platformę? Skoro Allegro ma takich drobnych prywatnych sprzedawców gdzieś. 
 
Pozdrawiam
 
Sfrustrowany użytkownik Allegro
Ciekaw jestem czy to powszechnie stozowana praktyka. Jeżeli tak jest UOKIK winien się tym zająć.
 
					
				
		
Tu już moderatorów brakuje, by zająć się problemem.
 
					
				
		
Mamy już dziś 16 października. Dalej mam zablokowane konto wypłat. Pisała Pani, że 11 października "administrator płatności powinien zakończyć weryfikację dokumentów i odblokować konto". Co się w tym temacie dzieje?
Wściekły użytkownik
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć, @andrzejkotkowski. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie. Poprosiłam doradcę o pilny kontakt w Twojej sprawie.
 
					
				
		
Miałam ten sam problem. Miesiąc. Wszędzie cisza...
10 minut temu próbowałam napisać do Payu przez formularz pytań na stronie internetowej Payu. I o cud, w 5 minut dostałem odpowiedź i odblokowanie.
Polecam spróbować
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć, @Kot_Pomaranczowy. Napisaliśmy do Ciebie wczoraj w tej sprawie. Nadali oczekujemy na odpowiedź od operatora. Gdy tylko dostaniemy odpowiedź, zostaniesz poinformowany w sprawie mailowej 45355776.