Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, około 31 grudnia sprzedałem aparat na allegro lokalnie (https://allegrolokalnie.pl/oferta/canon-eos-r7-stan-idealny-oryginalne-pudelko-rfs-18150mm-gratisy-r...)
Po sprzedaży, klient zapłacił poprzez payU, i jako iż to duża suma pieniędzy, musiałem zweryfikować wypłaty payU
Problem w tym, że zleciłem weryfikację około 31 Grudnia (dokładnej daty nie pamiętam), i po dwóch tygodniach dalej nic
Po kliknięciu "przejdź do payU" od dwóch tygodni ta sama wiadomość o weryfikacji w toku i że będzie email jak się skończy
Cała weryfikacja była wykonana poprawnie
@Hubwoj Czy przesłałeś do weryfikacji dokument potwierdzający Twoją tożsamość?
Tak, około 31 Grudnia jak zlecałem weryfikację
@Hubwoj Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpwiedź, odezwę się ponownie.
@Hubwoj Dostaliśmy potwierdzenie od operatora płatności, że dzisiaj weryfikacja powinna się zakończyć.
W imieniu Allegro przepraszam, że musiałeś tyle czekać.
Dziękuję za szybką pomoc!
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Mnie też zablokowano możliwość wypłaty, mimo że nigdy wcześniej nie żądano ode mnie weryfikacji tożsamości poprzez skan dowodu osobistego i normalnie wypłaty PayU były realizowane. Teraz przyszedł mi komunikat o tym, że żądają skanu dowodu. Mimo, że środki pochodzą sprzed tego żądania to nie mogę ich wypłacić! Jakim prawem? Prawo nie działa wstecz! Nie będę przesyłał obcej prywatnej firmie skanu dowodu i peselu! Mam obowiązek chronić swoje dane. Bank ma moje dane więc formalnie ma zweryfikowaną moją tożsamość. Oddajcie mi moje pieniądze i żegnamy się! Chcę zrezygnować z PayU. Bezprawnie przetrzymujecie pieniądze, które do was nie należą! Czy to nie jest próbą oszustwa a nawet kradzieży?!