Program Ochrony Kupujących - brak informacji o transkacji

Client:104491529
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2022
00:36
Witam, moje konto na podstawie "programu ochrony kupującego" zostało obciążone kwotą za pewien produkt. Rzecz w tym, że po nr zamówienia i ID kupującego nie jestem w stanie znaleźć żadnej powiązanej dyskusji, ani złożonego zamówienia przez takiego użytkownika. Czy jest możliwość w jakiś sposób zweryfikowanie zaistniałej sytuacji?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Ziolko39
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2022
08:09
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2022
08:12
Powinno być w rozliczeniach ale może spróbuj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2022
08:41
@Client:104491529 Na koncie, z którego piszesz, nie ma żadnych danych ani transakcji. Jeśli nie chcesz się ujawniać, zaloguj się na konto, którego dotyczy problem i zadaj pytanie przez ten formularz. W odpowiedzi otrzymasz wyjaśnienie.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów